想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6150


1#
發表於 11-9-28 00:36 |只看該作者
23/8 day1, cycle勁唔準,今個月食左通經藥黎經,day2開始食排卵藥,9/9 check紅d有線有開工,呢幾日都開始check紅d,都有漸漸地明顯左,但都係好淺色,有腰背痛、下午時就有作悶作嘔的感覺,唉....都唔知有無機,所以唔敢check綠d住,大家可能比下意見我嗎?我好怕失望的感覺......




大宅

積分: 4874


2#
發表於 11-9-28 01:01 |只看該作者
Check啦!! 我之前都好似你咁有呢種感覺,但我本著得就得,唔得就下個月再諗諗計0既心態, 終於都成功了!希望你都成功啦!!


男爵府

積分: 6150


3#
發表於 11-9-28 01:01 |只看該作者

回覆:23/8 day1, 唔知check唔check綠d好,怕再次失望...........

同埋呢幾日個肚有啲陰陰痛,今日明顯地覺得比較易攰




男爵府

積分: 6150


4#
發表於 11-9-28 01:03 |只看該作者

引用:Check啦!!+我之前都好似你咁有呢種感覺,但

原帖由 scytsin 於 11-09-28 發表
Check啦!! 我之前都好似你咁有呢種感覺,但我本著得就得,唔得就下個月再諗諗計0既心態, 終於都成功了!希望你 ...
Hmmm......好啦,等我聽朝check綠d先,希望同你一樣有好消息啦! ^.^





男爵府

積分: 6150


5#
發表於 11-9-28 01:55 |只看該作者

回覆:scytsin 的帖子

我都係抱住得就得,唔得就再努力的心態,希望今次得啦~~




子爵府

積分: 13931


6#
發表於 11-9-28 08:35 |只看該作者

引用:23/8+day1,+cycle勁唔準,今個月食左通經藥

原帖由 BabyLeung 於 11-09-28 發表
23/8 day1, cycle勁唔準,今個月食左通經藥黎經,day2開始食排卵藥,9/9 check紅d有線有開工,呢幾日都開 ...
我都好想驗,我又係cycle,唔準,試過21日M,。



魚魚媽


男爵府

積分: 6150


7#
發表於 11-9-28 12:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+BabyLeung+於+11-09-28+發表2

原帖由 maggie_kaki 於 11-09-28 發表
我都好想驗,我又係cycle,唔準,試過21日M,。
你day幾呀?我今日day37,今朝驗綠d白雪雪,都唔知想點,唉!唔知會唔會好似其他jm咁好遲先驗到bingo 呢?




男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


8#
發表於 11-9-28 12:49 |只看該作者
我都係823,上個星期check左喇~


男爵府

積分: 6150


9#
發表於 11-9-28 13:13 |只看該作者

引用:我都係823,上個星期check左喇~

原帖由 edith_ricky 於 11-09-28 發表
我都係823,上個星期check左喇~
恭喜你呀~~希望可以沾下你的孕氣啦!但我今朝check過綠d,線都無,有少少失望呀,諗住今日下午再check紅d睇下點,我個幾月之前已經book左3/10去睇巫少慈,諗住有就搵佢做檢查,無就睇生bb。好難捱呀呢幾日~~




男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


10#
發表於 11-9-28 14:17 |只看該作者
BabyLeung 發表於 11-9-28 13:13
恭喜你呀~~希望可以沾下你的孕氣啦!但我今朝check過綠d,線都無,有少少失望呀,諗住今日下午再check紅d睇 ...

thx~!你喜歡既可以過黎rabdotrab開823既post~
我地一齊傾計,吹咩都得,最緊要有個照應~
大家一齊為大家加油打氣~!


男爵府

積分: 6150


11#
發表於 11-9-28 14:44 |只看該作者

回覆:edith_ricky 的帖子

好呀~~




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo