想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   1


複式洋房

積分: 213


1#
發表於 11-9-28 07:55 |只看該作者
如題,謝謝!




大宅

積分: 4336

畀面勳章


2#
發表於 11-9-28 08:06 |只看該作者

回覆:karrychan 的帖子

我有一樽未開封,我仲有大約90條紅d,如果你有興趣,$350賣曬比你!
因為我已bingo ,本身想買黎食,點知未食原來已bingo!
樽野本身299



點評

Peanutqbi  可以讓紅D綠D比我嗎?  發表於 11-9-28 11:36


大宅

積分: 4336

畀面勳章


3#
發表於 11-9-28 08:09 |只看該作者

回覆:karrychan 的帖子

見圖!
myphoto.jpg




大宅

積分: 4336

畀面勳章


4#
發表於 11-9-28 08:17 |只看該作者

回覆:karrychan 的帖子

原來仲有22條綠d同30-40個尿杯!
可以一次過比曬你!





複式洋房

積分: 213


5#
發表於 11-9-28 09:05 |只看該作者

回覆:想試卵子維生素,請問係邊度可以買到?

謝謝!考慮中,想search下成份再決定!




大宅

積分: 4336

畀面勳章


6#
發表於 11-9-28 09:37 |只看該作者

回覆:karrychan 的帖子

唔緊要,你考慮下先!




別墅

積分: 615


7#
發表於 11-9-28 09:50 |只看該作者

回覆:bebe0925 的帖子

卵子維生素有咩用架?




大宅

積分: 4336

畀面勳章


8#
發表於 11-9-28 10:03 |只看該作者

回覆:smallsun 的帖子

因我本身經期唔準35-50不等!我上網睇過sis話食左,個經期會變番短啲,我見有人食過,咪打算試下!點知都未開始食,就bingo了!
myphoto.jpg




別墅

積分: 615


9#
發表於 11-9-28 10:52 |只看該作者

回覆:bebe0925 的帖子

哦!咁如果經期準,就唔洗食啦,係嘛?




大宅

積分: 1971


10#
發表於 11-9-28 11:34 |只看該作者

想試卵子維生素,請問係邊度可以買到?

準就唔好吃啦,見過comment話m準吃了反不準,但對pocs就有用




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo