想生BB

跳至

首頁
12345...8

尾頁
   0


大宅

積分: 3643


1#
發表於 11-8-9 10:07 |只看該作者
大家見到嗎




大宅

積分: 4432


2#
發表於 11-8-9 10:13 |只看該作者

回覆:jessying 的帖子

No attachment wor ^_^




大宅

積分: 3643


3#
發表於 11-8-9 10:21 |只看該作者

回覆:有好淺線

我用iphone 放吾到




侯爵府

積分: 21203

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


4#
發表於 11-8-9 10:30 |只看該作者

回覆:有好淺線

到你啦
有時iphone放要放多次架~!試多次等緊你!




但求順利  


大宅

積分: 3643


5#
發表於 11-8-9 10:46 |只看該作者

回覆:有好淺線






大宅

積分: 3643


6#
發表於 11-8-9 10:47 |只看該作者

回覆:有好淺線

有相嗎
myphoto.jpg




大宅

積分: 3643


7#
發表於 11-8-9 10:48 |只看該作者

回覆:有好淺線

另一張
myphoto.jpg




大宅

積分: 2956


8#
發表於 11-8-9 10:48 |只看該作者
嘩!恭喜晒~~~記得多休息呀!!!!
[url=http://www.pregnology.com][/url]


大宅

積分: 3643


9#
發表於 11-8-9 10:57 |只看該作者
真係有, 但係岩岩再用綠D, 無線喎...


大宅

積分: 3643


10#
發表於 11-8-9 10:58 |只看該作者
回覆 paklok 的帖子

paklok, 你覺得綠D會吾會失靈, 係我眼花???


男爵府

積分: 5726

畀面勳章 環保接龍勳章


11#
發表於 11-8-9 10:59 |只看該作者
jessying 發表於 11-8-9 10:57
真係有, 但係岩岩再用綠D, 無線喎...

仲諗住update下你既情況, 就見到你好消息喇
你用clearblue check多次啦!!


男爵府

積分: 5726

畀面勳章 環保接龍勳章


12#
發表於 11-8-9 11:00 |只看該作者
jessying 發表於 11-8-9 10:58
回覆 paklok 的帖子

paklok, 你覺得綠D會吾會失靈, 係我眼花???
其實唔知點解我覺得綠d係冇咁敏感..mouth:


大宅

積分: 3643


13#
發表於 11-8-9 11:03 |只看該作者
綠D我係7:40用晨尿驗, 但係到8:45我再睇有條好淺既線, 吾知係心理作用定係綠D失靈, 定係點... 救命吖, 我人都癩, 昨日睇中E, 中E話, 把默就係有左, 我昨日驗晨尿, 綠D係白雪雪, 今早睇都已經無希望架喇, 點知, 我再睇, 好似有條線喎... 但係我岩岩再用綠D (約10:50)無線喎... 到底點架, 如果真係有, 明天我想用CLEARBLUE咁又驗吾驗到呢??

點評

Venusf  隔咁耐先睇個結果唔可以作準架啦, 聽日再check多次啦~  發表於 11-8-9 17:52


侯爵府

積分: 21203

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


14#
發表於 11-8-9 11:04 |只看該作者

回覆:有好淺線

咁多條?最尾果條見到不過化左唔敢肯定,你聽朝晨尿再check~!



但求順利  


大宅

積分: 3643


15#
發表於 11-8-9 11:07 |只看該作者
每早一條, 我會KEEP住, 以上既圖最底果條就係喇.. 真係好想有....


大宅

積分: 2956


16#
發表於 11-8-9 11:08 |只看該作者
放鬆!唔好咁緊張!
[url=http://www.pregnology.com][/url]


大宅

積分: 3643


17#
發表於 11-8-9 11:08 |只看該作者
回覆 涼c9 的帖子

你覺得呢, 係定吾係? 我好煩吖...


大宅

積分: 2236


18#
發表於 11-8-9 11:11 |只看該作者
我用紅d都好似你咁呀, 諗緊用唔用紅d好, 但我今日先day21, 係唔係應該無咁快check到? 我由day13開始 體溫都keep住係 36.7-37.1度, 紅d就過左排卵果兩日就keep住少少控咁


子爵府

積分: 10404


19#
發表於 11-8-9 11:12 |只看該作者

引用:另一張+ +

原帖由 jessying 於 11-08-09 發表
另一張
樓主請唔好怪我坦白,但係你嘅紅d好淺線咋喎,同埋你話有淺線嘅綠d有灘粉紅嘅跡,唔似係線喎!不如你過多兩日再睇下啦!



神呀,請允許bb黎到我身旁!


大宅

積分: 3643


20#
發表於 11-8-9 11:18 |只看該作者
回覆 CiLok 的帖子

我指綠D有好淺好淺既線....

其實我DAY 1係22/6, 到而家未M, 紅D一直都係好淺既線, 我係約26/7先開始用紅D, 我吾識用紅D架, 加上我係第一個月吾避孕, 所以無計排EGG期, 但7月頭我係YAHOO買左綠D, 一直用到今早, 境然有條好淺既線, 我自問我係一個飲水都飲得好多既人, 所以我唸紅D吾岩我用, 綠D用晨尿就好似會準D, 但係我岩岩再用綠D又無線喎, 我一陣再放多張相卑你地睇...

首頁
12345...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo