想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4497


1#
發表於 11-9-24 13:57 |只看該作者
如上題...要不要睇e生?

我9月7 day 1, day 15見哈哈笑...唔知笑後排卵未.....




大宅

積分: 4497


2#
發表於 11-9-24 13:58 |只看該作者

回覆:今日day 18, 尋曰起左邊卵巢開始抽住抽住, 會否有問題?

有d擔心




侯爵府

積分: 20707


3#
發表於 11-9-24 14:13 |只看該作者

今日day 18, 尋曰起左邊卵巢開始抽住抽住, 會否有問題?

會唔會係排卵痛? 因為我排卵既日子都會痛,睇e生話check過冇野,e生話可能係排卵痛,叫我唔駛擔心, 如果你有擔心, 都係早d去睇e生




大宅

積分: 4497


4#
發表於 11-9-24 17:16 |只看該作者

回覆:今日day 18, 尋曰起左邊卵巢開始抽住抽住, 會否有問題?

Day 15見笑, 應該24-36小時後排卵呢...但而家day 18了....都過了60小時....仍可排卵嗎??





大宅

積分: 2214


5#
發表於 11-9-24 20:06 |只看該作者
我同你一樣呀,7/9 DAY1, DAY15見哈哈,不過今朝係DAY18體溫突然低左,又有哈哈,可能今日先排蛋蛋呀


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


6#
發表於 11-9-24 20:43 |只看該作者

回覆:今日day 18, 尋曰起左邊卵巢開始抽住抽住, 會否有問題?

Feel到卵巢抽下抽下feel到架我從來未feel過!



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 3397


7#
發表於 11-9-24 20:48 |只看該作者
可能係著床嘅感覺!我嗰時都有㗎!


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


8#
發表於 11-9-24 21:17 |只看該作者

回覆:今日day 18, 尋曰起左邊卵巢開始抽住抽住, 會否有問題?

我之前都係咁,一時左邊一時右邊!一踏入4wks就好啲




大宅

積分: 4497


9#
發表於 11-9-25 03:06 |只看該作者
ai ya ai ya~~~ 我都係呀~~~ 不過我抽左邊多dd~
我今日好心急咁驗過係咪bingo左~ 粗過當然唔係啦~ 就算係都太早了.....

我見倒哈哈笑o個日係day 15, day13, 15同 17 我都有dodo.... 所以好心急呢.....


珍珠宮

積分: 30303


10#
發表於 11-9-25 04:33 |只看該作者

回覆:今日day 18, 尋曰起左邊卵巢開始抽住抽住, 會否有問題?

我都係左邊抽抽下




大宅

積分: 4497


11#
發表於 11-9-25 15:46 |只看該作者

回覆:今日day 18, 尋曰起左邊卵巢開始抽住抽住, 會否有問題?

今日開始子宮有少少yuen 呢..... 好想bingo...




別墅

積分: 568


12#
發表於 11-9-25 15:51 |只看該作者

回覆:bbnboot 的帖子

bbnboot, 。我都有抽著抽著, 有次dodo時都痛, 都唔知點解。




大宅

積分: 2214


13#
發表於 11-9-25 17:49 |只看該作者
我都好心急呀


大宅

積分: 4497


14#
發表於 11-9-25 19:08 |只看該作者

回覆:BryanKittyBB 的帖子

本帖最後由 bbnboot 於 11-9-25 21:30 編輯

可能大家也成功在望?
好心急呢... 祝大家一齊bingo!!




大宅

積分: 3571


15#
發表於 11-9-26 15:03 |只看該作者
我係中間有d抽著抽著,唔知咩情況呢?
今日day 21 可唔可以驗呢? 我心思思呀........


大宅

積分: 4497


16#
發表於 11-9-26 15:06 |只看該作者
回覆 muijuki 的帖子

我都心思思好想驗, 但其實都知道唔會有咁快check倒....
最快都要等到 排卵 + 7 至10日 先可以用clear blue digital check.....
希望大家一齊bingo啦~~


大宅

積分: 3571


17#
發表於 11-9-26 17:32 |只看該作者
即係話要等多4日到, 有10日
我越霖越有特徵, 例如想反胃, 想嘔, 抽著抽著禁....天呀快d話我知啦!
大家努力add oil 啦~~


大宅

積分: 3012


18#
發表於 11-9-26 18:10 |只看該作者

回覆:今日day 18, 尋曰起左邊卵巢開始抽住抽住, 會否有問題?

抽抽下即係代表乜架?我都有喎




大宅

積分: 4497


19#
發表於 11-9-27 12:37 |只看該作者
回覆 c9yo 的帖子

其實我都想知道.... 都唔知點解..... 今日day 21, 又好似冇咩事lu....


大宅

積分: 2214


20#
發表於 11-9-27 12:58 |只看該作者

今日day 18, 尋曰起左邊卵巢開始抽住抽住, 會否有問題?

我哩兩曰仲痛左,痛到去腰尋晚紅d110%粗,即係粗過對照線mouth:唔通尋晚先真係排?!




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo