想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3062


1#
發表於 11-9-25 21:12 |只看該作者
就黎癲架啦, 日諗夜諗

一見到分秘黃D就覺得好似有少少淺啡咁WO, 係唔係又衰左呀?! 好唔開心!!! 一覺得下面左邊有少少抽住定唔知係YUEN YUEN地, 又覺得係唔係就黎黎M呀?!

其實我只係想有機會做一個好媽媽者


大宅

積分: 4490


2#
發表於 11-9-25 21:17 |只看該作者

回覆:totokingdom 的帖子

唔好灰心,我都等緊,你今日day幾呀?



點評

totokingdom  我今日DAY27...  發表於 11-9-25 22:40


水晶宮

積分: 64904


3#
發表於 11-9-25 21:18 |只看該作者

引用:就黎癲架啦,+日諗夜諗一見到分秘黃D就覺得

原帖由 totokingdom 於 11-09-25 發表
就黎癲架啦, 日諗夜諗

一見到分秘黃D就覺得好似有少少淺啡咁WO, 係唔係又衰左呀?! 好唔開心!!! 一覺得下面 ...
Agree



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


大宅

積分: 1408


4#
發表於 11-9-25 21:19 |只看該作者
ME2


子爵府

積分: 11748


5#
發表於 11-9-25 21:32 |只看該作者
可能越緊張就越難有


複式洋房

積分: 110


6#
發表於 11-9-25 21:50 |只看該作者
me too...第6個cycle 了...好辛苦


大宅

積分: 3356


7#
發表於 11-9-25 21:55 |只看該作者

回覆:totokingdom 的帖子

Quote "其實我只係想有機會做一個好媽媽者 "unqoute
Agree




男爵府

積分: 6108


8#
發表於 11-9-25 22:10 |只看該作者

回覆:求下個天可憐下我地呢班等BINGO既人!!!

同意 我都流緊啡




點評

totokingdom  我都岩岩見啡了...灰!  發表於 11-9-26 00:23


公爵府

積分: 29526


9#
發表於 11-9-25 22:15 |只看該作者


禁止訪問

積分: 7068


10#
發表於 11-9-25 22:53 |只看該作者

回覆:求下個天可憐下我地呢班等BINGO既人!!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 714


11#
發表於 11-9-25 22:59 |只看該作者
Agree


大宅

積分: 4490


12#
發表於 11-9-25 23:10 |只看該作者

回覆:求下個天可憐下我地呢班等BINGO既人!!!

點解我睇唔到你回覆我啲咩嘅




大宅

積分: 3062


13#
發表於 11-9-26 00:12 |只看該作者
回覆 Cherrieqoo521 的帖子

我點評左呀, 你LOOK上去睇返你第一個msg就見到我既reply了!

我其實想講今日day27... 不過今日開始有少少yuen yuen地......敗數居多!


大宅

積分: 4490


14#
發表於 11-9-26 00:32 |只看該作者

引用:回覆+Cherrieqoo521+的帖子 我點評左呀,+

原帖由 totokingdom 於 11-09-26 發表
回覆 Cherrieqoo521 的帖子

我點評左呀, 你LOOK上去睇返你第一個msg就見到我既reply了!
可能我用電話睇唔到呀~
Day27都可以試吓check啦,我都day22,呢兩日都有啲好似谷m前嘅肚痛感覺,但係我距離嚟m仲有成個幾禮拜喎,就算早嚟都無理由早咁多...




大宅

積分: 3062


15#
發表於 11-9-26 00:35 |只看該作者
回覆 Cherrieqoo521 的帖子

Cheerueqoo521, 我又衰左啦, 見有少少啡了!!! 個心好痛呀!!!


珍珠宮

積分: 30303


16#
發表於 11-9-26 00:35 |只看該作者

回覆:求下個天可憐下我地呢班等BINGO既人!!!

奸爸爹




大宅

積分: 4490


17#
發表於 11-9-26 00:40 |只看該作者

引用:回覆+Cherrieqoo521+的帖子 Cheerueqoo521

原帖由 totokingdom 於 11-09-26 發表
回覆 Cherrieqoo521 的帖子

Cheerueqoo521, 我又衰左啦, 見有少少啡了!!! 個心好痛呀!!! ...
唔好唔開心啦,今次唔得,下次再努力囉,你睇吓呢度幾多人都未成功(包括我)放鬆啲囉,喺嚟m呢段時間食番之前要戒口嘅嘢嚟安慰自己啦,完咗m之後有好多嘢又無得食架啦…




男爵府

積分: 8193


18#
發表於 11-9-26 00:44 |只看該作者
don't give up ~


別墅

積分: 627


19#
發表於 11-9-26 00:54 |只看該作者

回覆:totokingdom 的帖子

我遲左兩日未來呀!一樣好心急!我等多兩三日就驗!




男爵府

積分: 8819


20#
發表於 11-9-26 01:14 |只看該作者
你見啡?
您平時m前會先見啡先?您不如用紅d綠d check下,看是否著床血?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo