想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


伯爵府

積分: 15695


1#
發表於 11-9-17 10:59 |只看該作者
6/9 高溫16TH日, 當日體溫37.03
由於當日又見DR LO(問下佢我地應該要做IUI/IVF), 所以循例個用紅D, 綠D check
點知......紅D深粗, 綠D有線,
再過萬0棒棒再CHECK, 都有線喎
返到公司, 再買clearblue digital......2-3W
呢個測試結果, 連我自己都唔相信, 未接受到現實
因為C6丁丁形態唔合格, 只得2
一心諗住要做人工

呢十幾日以黎, 日日就好似發夢咁
日日都好留意自己有乜變化
日日都上黎BK, 發帖問問題
因為我覺得我O既BINGO好唔實在
點解人地會作嘔作悶, 會好易累, 但我無
幸好有BK JM安慰, 話初期BINGO會無FEEL, 個心定左好多
但問心一直都好擔心20/9CHECK 閃閃

點知.....惡夢來臨了
15/9晚, 去99度食飯, 臨走去VV, 見到好輕微好輕微流啡
同自己講, 唔好自己嚇自己, 無事O既
第二朝早起身, 去VV, 都仲左啡, 仲多左, 心知不妙
立即塞藥.....之后返工, 等到9點, 立即打比IDY
IDY佢好好人, 即刻比我ZIP位見DR LO
點知.....一照超陰......DR LO 話一係個胎無長, 一個宫外
我問佢有無第三個可能呀, 可唔可以睇清楚D呀
DR LO好絶咁話: 無!
DR LO我抽血驗HGC
我當時只係識喊, 乜都諗唔到

我接受唔到呢個係事實, 下午再去睇靚仙E生
下午O係等靚仙E生時, MICHELLE打黎, 話出左驗血報告, HGC只有101, 好低
幸好唔係宫外, 係個胎無生長, 會自然流出

就係咁.....我呢個發左十幾日O既甜夢終於係惡夢終結, 扎醒左
點解個天比左我又要收番我呀, 我做錯左乜?!?!

16/9晚DAY 1 again......

各位JM, 唔好意思, 原本來想同大家分享我BINGO, 但打到一半, 未POST上黎, 但現在已被除取消資格了


點評

wy_yen  加油呀~個天會將最好的帶給你,別灰心!  發表於 11-9-19 10:56


大宅

積分: 4667


2#
發表於 11-9-17 11:48 |只看該作者
唔好灰心啦~ 可能緣份未到吧~ 我們都是一班仍在等待 Bingo 的準媽媽呢... 繼續努力啦! 先養好身體, 不好太心急哦... 有什麽時上來跟我們傾訴, 我們一定會支持你的...


大宅

積分: 4335


3#
發表於 11-9-17 11:50 |只看該作者
要成功懷孕直到生到個bb真係唔容易..我們會從錯誤中學會珍惜..期待下一次來臨..

夢醒了要重新做人..加油呀!!

點評

Mochamiu  多謝您地呀~~~  發表於 11-9-17 23:22


大宅

積分: 2699


4#
發表於 11-9-17 11:53 |只看該作者
唔好咁傷心,快D養好身體,再來過,上天一定聽到你的请求.加油啊

點評

Mochamiu  多謝您地呀~~~  發表於 11-9-17 23:23


男爵府

積分: 7798


5#
發表於 11-9-17 11:55 |只看該作者

回覆:Mochamiu 的帖子

唔好灰心,就如你所講,好彩唔係宮外,又早早自然排出,咁可以快d養好身子努力,要加油喔!



點評

Mochamiu  多謝您地呀~~~  發表於 11-9-17 23:23


男爵府

積分: 9634


6#
發表於 11-9-17 11:56 |只看該作者
Sorry聽到你個消息,加油要振作,再接再勵,只要盡力,唔好唸咁多

點評

Mochamiu  多謝您地呀~~~  發表於 11-9-17 23:23


男爵府

積分: 9337


7#
發表於 11-9-17 12:17 |只看該作者
加油啦, bb好快就番黎搵你架啦~~
千奇唔好灰心丫~~

點評

Mochamiu  多謝您地呀~~~  發表於 11-9-17 23:24


翡翠宮

積分: 93904

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章


8#
發表於 11-9-17 12:23 |只看該作者
唔好唔開心,只可和您講:再來過,加油

點評

Mochamiu  多謝您地呀~~~  發表於 11-9-17 23:24
◕順其自然啦~♥ ◕


大宅

積分: 3062


9#
發表於 11-9-17 12:36 |只看該作者
我都係過來人, 明白擁有了到夢醒了個種痛!

要振作呀樓主, 傷心一會兒好了, 等第一次正常月經來了就可以開始做人, D人話X完會易D再受孕架! 希望在明天!!! 祝福你!


大宅

積分: 3679


10#
發表於 11-9-17 12:39 |只看該作者

回覆:點解個天比左我, 又要收番, 16/9終於夢醒了

喊完要加油!



點評

Mochamiu  多謝您地呀~~~  發表於 11-9-17 23:25


伯爵府

積分: 17307


11#
發表於 11-9-17 13:13 |只看該作者

回覆:點解個天比左我, 又要收番, 16/9終於夢醒了

我都曾經開心過兩星期,突然兩次見紅,擔心左三星期,最後係傷心+失望。過去左就唔好諗,未必係你既問題而係胎發育得唔好!好好養好身體,過多三個月再努力!



點評

Mochamiu  多謝您地呀~~~  發表於 11-9-17 23:26
   每日都咁開心!!!


男爵府

積分: 9646

育兒性格勳章


12#
發表於 11-9-17 13:13 |只看該作者
加油,唔好灰心呀

點評

Mochamiu  多謝您地呀~~~  發表於 11-9-17 23:26


大宅

積分: 3685


13#
發表於 11-9-17 13:20 |只看該作者
本帖最後由 Shirley321 於 11-9-17 13:24 編輯

唔好唔開心啦!
唔係妳做錯野,而係可能個B本身有問題,
個天為咗妳好,想俾個最好既妳,
妳要振作呀,再接再勵,好快有好消息架喇!
好多人都話小X後好容易有B架!
所以而家最緊要係調理好身體!
呢度所有jm都支持妳架,加油呀!


點評

Mochamiu  多謝您地呀~~~  發表於 11-9-17 23:27


大宅

積分: 2458


14#
發表於 11-9-17 13:24 |只看該作者

回覆:點解個天比左我, 又要收番, 16/9終於夢醒了

傷心過後要振作,支持妳!



點評

Mochamiu  多謝您地呀~~~  發表於 11-9-17 23:27


大宅

積分: 4336

畀面勳章


15#
發表於 11-9-17 13:26 |只看該作者

回覆:點解個天比左我, 又要收番, 16/9終於夢醒了

唔好灰心,仲有好多人撐你!



點評

Mochamiu  多謝您地呀~~~  發表於 11-9-17 23:27


男爵府

積分: 7504


16#
發表於 11-9-17 13:57 |只看該作者
依家呢刻, 最緊要好好調理身體, 唔好想得太多啦, 事情係會隨著時間過去, 下一個機會又隨時再出現! 要知道妳身旁仲有好多關心妳既人, 和我們既支持!

我昨日見流啡, 知道今個月又失敗, 真係好down 架, c6問我乜事, 我都無講, 但今日瞓醒見到C6, 我突然覺得..自己有C6 愛錫, 已經係一件好幸福既事, 如果真係無BB, 但仲有C6 共渡餘生都好過好多人LU....(可能我阿Q 啦)

希望樓主早日康復, TAKE CARE


別墅

積分: 647


17#
發表於 11-9-17 13:58 |只看該作者

回覆:點解個天比左我, 又要收番, 16/9終於夢醒了

養好身體~繼續努力!



點評

Mochamiu  多謝您地呀~~~  發表於 11-9-17 23:30


男爵府

積分: 6108


18#
發表於 11-9-17 14:01 |只看該作者
回覆 Mochamiu 的帖子

唔好灰心,繼續努力!

點評

Mochamiu  多謝您地呀~~~  發表於 11-9-17 23:30


大宅

積分: 4223


19#
發表於 11-9-17 14:03 |只看該作者
我都試過......係黃體酮不足呀!!!!
若然孕早期試過塞黃體/食黃體酮乃流產的話, 即係個胎有少少問題......
但係若無事的話, 塞黃體先可以俾到BB成長.....


男爵府

積分: 5569


20#
發表於 11-9-17 14:05 |只看該作者
add oil!

點評

Mochamiu  多謝您地呀~~~  發表於 11-9-17 23:32

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo