想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 134


1#
發表於 11-9-22 19:59 |只看該作者
各位師姐:
本人9月3來M,15號去看醫生,超聲波顯示卵子只有12mm大,本來16號排卵,天天早上都用紅d測試,直到前天才有暗紅線(差不多看不到),昨天線色比較明顯小小,今早的線色又接近看不見了,而體溫最高只到98F,會否因為遲排卵而體溫不高,或是沒有排卵呢?
謝謝觀看及回覆!


子爵府

積分: 11748


2#
發表於 11-9-23 16:08 |只看該作者
紅d你點用先?因為都唔少人係用錯.......不適宜用晨尿、測試前兩小時減少飲o野、浸幾秒後放平等10分鐘先睇結果

15號/day13有12mm, 假設一日大1mm,到21號都有18mm,哩個size都算係熟吧?會唔會已經排左?如果排左卵,progesterone會增加令體溫上升,唔中的話,會減少and then就o黎m了..... 如果真係咁懷疑自己排卵正常否都係要搵醫生詳檢吧


男爵府

積分: 6108


3#
發表於 11-9-23 16:13 |只看該作者
回覆 torotoro 的帖子

我想問如果紅d浸過左條max條,係咪一定唔準ga?


子爵府

積分: 11748


4#
發表於 11-9-23 16:17 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-23 16:13
回覆 torotoro 的帖子

我想問如果紅d浸過左條max條,係咪一定唔準ga?
人地指示寫明唔好浸過max實有原因,否則有乜必要定條max線??何必要唔跟住用然後又令自己多一個問題?



男爵府

積分: 6108


5#
發表於 11-9-23 16:20 |只看該作者
回覆 torotoro 的帖子

其實係因為我裝vv 唔夠深,咁我又打斜放落去...咁前面以為仲未到max位..但原來底果邊已經過晒....但我無理...

所以唔知係咪真係會有影響



子爵府

積分: 11748


6#
發表於 11-9-23 16:30 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-23 16:20
回覆 torotoro 的帖子

其實係因為我裝vv 唔夠深,咁我又打斜放落去...咁前面以為仲未到max位..但原來底果邊 ...

有max但無min,哩d試紙識吸水(你中學無做過哩d實驗嗎),下次vv唔夠深浸多幾秒就得............

以後用得o岩咪得囉...............無謂為一次測試煩吧..........................


男爵府

積分: 6108


7#
發表於 11-9-23 16:31 |只看該作者
回覆 torotoro 的帖子

因為我真係第一次用,好啦,下次我浸多幾秒 ^^ 謝謝你


子爵府

積分: 11748


8#
發表於 11-9-23 16:40 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-23 16:31
回覆 torotoro 的帖子

因為我真係第一次用,好啦,下次我浸多幾秒 ^^ 謝謝你
唉, 我擔心你中左仲多問題, 哈哈


男爵府

積分: 6108


9#
發表於 11-9-23 17:30 |只看該作者
回覆 torotoro 的帖子

哈哈,有呀,我對於好多對仲存在好多問號,不過中左先諗,哈哈


複式洋房

積分: 134


10#
發表於 11-9-23 20:56 |只看該作者
torotoro 發表於 11-9-23 16:08
紅d你點用先?因為都唔少人係用錯.......不適宜用晨尿、測試前兩小時減少飲o野、浸幾秒後放平等10分鐘先睇 ...

多謝妳的意見,我一向都用起床後的第一次尿液來測試,是否不對呢?體溫方面今天才有98.3F,其實算是高還是低呢?唉,我都實在有太多不明和問題了,謝謝妳的解說。


子爵府

積分: 11748


11#
發表於 11-9-23 23:52 |只看該作者
點解唔睇說明書?上面清楚寫左不宜用晨尿,用前兩小時減少飲o野等等.............................(罰抄1000次!)

排卵後明顯會比排卵前高0.3c or above (我自己gradually差左0.5c以上), 98.3F 即係36.83c,都唔係低,但重點係同自己比較,同大前提你度得準

如果有心去了解自己的生殖系統就唔會有咁多問題,書、網頁等多到你睇唔完.............


大宅

積分: 3356


12#
發表於 11-9-24 13:18 |只看該作者

回覆:排卵的問題?

我都喺用晨尿架!可能我有夜尿習慣,排卵期會返工前check,ok喎!check到,當發現有兩條線,就放工後再check,好明顯發現檢查線會越嚟越粗及深色。但檢查線由深色轉淺色的話,有機會已排卵。




複式洋房

積分: 134


13#
發表於 11-9-26 21:02 |只看該作者
torotoro 發表於 11-9-23 23:52
點解唔睇說明書?上面清楚寫左不宜用晨尿,用前兩小時減少飲o野等等.............................(罰抄10 ...

遲了謝謝妳對不起,妳説的對啊,話時話,有時候自己的感覺真的個個月不同。尤其是感覺好難形容,真的要多學習。


複式洋房

積分: 134


14#
發表於 11-9-26 21:08 |只看該作者
Strawberry_2011 發表於 11-9-24 13:18
我都喺用晨尿架!可能我有夜尿習慣,排卵期會返工前check,ok喎!check到,當發現有兩條線,就放工後再chec ...

量體溫都幾準確,一見到體溫表向下,都知道不妙。但又有人體溫低都有BB的啊!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo