想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1720


1#
發表於 11-9-23 16:22 |只看該作者
唉!好失落!又尿道炎,今年短短九個月已經係第三次啦!有無方法可以解決呀?我每次之後都有沖身!
仲有食完抗生素幾耐先可以開工呢?




男爵府

積分: 6108


2#
發表於 11-9-23 16:32 |只看該作者
多d飲水,多d去toilet,千其唔好忍尿,就唔會番發.


複式洋房

積分: 475


3#
發表於 11-9-23 16:38 |只看該作者
我今年五,六,七月,連續三個月,每個月發一次,七月o個次仲咁啱bingo咗,但係唔好彩冇咗.
雖然話有o的抗生素適合孕婦食,但係都唔係對身體咁好,所以,如果撞正排卵期,都係等下個月喇!
發緊炎,都係唔好 do do 喇!


大宅

積分: 2632


4#
發表於 11-9-23 16:42 |只看該作者
回覆 ml321 的帖子

我都係啊, 最近呢3個月.每次DO完就發炎,好煩,有乜方法可以解決,我每次DO之前之後都沖身, 好奇怪.果個月無DO就無事, 真係唔知點解會咁, 連E生都解答唔到


男爵府

積分: 6569

育兒性格勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 11-9-23 16:46 |只看該作者
ipoipo 發表於 11-9-23 16:42
回覆 ml321 的帖子

我都係啊, 最近呢3個月.每次DO完就發炎,好煩,有乜方法可以解決,我每次DO之前之後都沖身 ...

會唔會其實係你 c6 都有發炎, 所以有菌係度, 只係佢低抗力強過你, 一 dodo 就傳返比你~


大宅

積分: 1971


6#
發表於 11-9-23 17:05 |只看該作者

回覆 回覆:ha930的帖子

不如do完沖涼。我唯一有次完事無沖涼就尿道炎,以為我都沖一沖先瞓。




別墅

積分: 737


7#
發表於 11-9-23 17:49 |只看該作者

回覆:又尿道炎,今年第三次!

試下飲紅莓汁吖




大宅

積分: 3421

畀面勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 11-9-23 18:31 |只看該作者

又尿道炎,今年第三次!

尿道炎係咪即係念珠菌?




大宅

積分: 1971


9#
發表於 11-9-23 18:46 |只看該作者

又尿道炎,今年第三次!

唔係,尿道發炎叫尿道炎。陰道炎係源於陰道,由真菌感染。




珍珠宮

積分: 48611

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


10#
發表於 11-9-23 19:26 |只看該作者

回覆:又尿道炎,今年第三次!

我都連續兩個月尿道炎宜家食緊抗生素今個cycle白做




子爵府

積分: 10557


11#
發表於 11-9-23 20:17 |只看該作者

又尿道炎,今年第三次!

我以前都尿道炎得好勁,仲試過發炎發到上腎,搞到急性腎炎,打足一個月抗生素添。
之後就唔敢唔用套喇,不過而家做人計劃中又再次唔用套,仲做完第二朝先去沖都冇事。我諗唔知關唔關我每日飲白蘭所X支紅莓素事呢?因為我飲左成年幾喇。



堅持到底, 就是勝利!


大宅

積分: 1720


12#
發表於 11-9-23 20:28 |只看該作者

回覆:wastewater 的帖子

點解飲紅莓汁既?




大宅

積分: 3833


13#
發表於 11-9-23 20:47 |只看該作者

回覆:又尿道炎,今年第三次!

我都係連續2個cycle都有,勁灰!依家飲完藥就食紅苺干,希望以後唔再發啦!




子爵府

積分: 10557


14#
發表於 11-9-23 20:48 |只看該作者

回覆 回覆:ml321的帖子

紅苺有抗氧化功效,可以減少發炎。



堅持到底, 就是勝利!


大宅

積分: 4596


15#
發表於 11-9-23 20:54 |只看該作者

引用:點解飲紅莓汁既? +

原帖由 ml321 於 11-09-23 發表
點解飲紅莓汁既?
紅莓對泌尿系統是很好的




珍珠宮

積分: 48611

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


16#
發表於 11-9-23 21:50 |只看該作者

引用:我都係連續2個cycle都有,勁灰!依家飲完藥

原帖由 小懵 於 11-09-23 發表
我都係連續2個cycle都有,勁灰!依家飲完藥就食紅苺干,希望以後唔再發啦!



...
我希望呢世都吾好再返發。好辛苦




大宅

積分: 1720


17#
發表於 11-9-23 21:53 |只看該作者
回覆 lovebabyswong 的帖子

真係既???咁我食完抗生素先開始飲定依家飲呀???醫生開左一WEEK既抗生素比我食呀,但下星期五/六應該係排卵期啦,咁我點算好呀???我唔想錯過每一個CYCLE呀....因為<等>真係好辛苦


大宅

積分: 1720


18#
發表於 11-9-23 21:55 |只看該作者
回覆 wastewater 的帖子

係唔係小S賣廣告個隻呀???一日飲一支????咪好貴囉?????


大宅

積分: 2708


19#
發表於 11-9-23 22:30 |只看該作者
想請問如果有尿道炎, 食緊抗生素, 會否BINGO?


子爵府

積分: 10557


20#
發表於 11-9-24 00:08 |只看該作者

回覆 回覆:ml321的帖子

係呀,一盒14支賣198度(唔知有冇記錯),一個月就500唔駛,都可以接受既。
因為我好多瘡瘡印係塊面,皮膚唔好,所以老公要我飲,事實飲左半年度我既皮膚光滑左,暗粒冇咁明顯,背隻既la都冇晒,所以就keep住飲囉。
唔知我冇再發尿道炎關唔關佢事呢



堅持到底, 就是勝利!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo