想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3159


1#
發表於 11-9-26 19:52 |只看該作者
今日day 30 了
temp_photo.jpg




大宅

積分: 2278


2#
發表於 11-9-26 21:19 |只看該作者

引用:今日day+30 了+ +

原帖由 cherry@kwok 於 11-09-26 發表
今日day 30 了
我同你一樣,今日都係day30,你cycle幾多呀?
myphoto.jpg




大宅

積分: 3159


3#
發表於 11-9-26 21:42 |只看該作者

回覆 回覆:dedeedward的帖子

hi dedeedward 我上個化學懷孕呀, 所以好擔心今個月都係咁,吾敢check clear blue,因為上個月用clear blue check 到1-2week,但昨天綠d無線,妳哩,,有無check綠d ?




大宅

積分: 2278


4#
發表於 11-9-26 21:50 |只看該作者

引用:hi+dedeedward+我上個化學懷孕呀,+所以好擔

原帖由 cherry@kwok 於 11-09-26 發表
hi dedeedward 我上個化學懷孕呀, 所以好擔心今個月都係咁,吾敢check clear blue,因為上個月用clear blue c ...
未用clearblue呀,我cycle29,今日day30, 紅d如圖,綠d白雪雪,d jm話排卵後14日先會check到,所以睇多1-2日,m唔黎先至用clearblue, 你身體有無咩唔同呀?
myphoto.jpg





大宅

積分: 3159


5#
發表於 11-9-26 22:05 |只看該作者

回覆 回覆:dedeedward的帖子

我哩幾日好多分泌物呀!




大宅

積分: 2278


6#
發表於 11-9-26 22:18 |只看該作者

引用:我哩幾日好多分泌物呀! +

原帖由 cherry@kwok 於 11-09-26 發表
我哩幾日好多分泌物呀!
我淨係覺得胸脹+肚yuen+好赲囉!




大宅

積分: 3159


7#
發表於 11-9-26 22:21 |只看該作者

回覆 回覆:dedeedward的帖子

我都有但無上個月咁強烈囉,希望一齊bingo拉




大宅

積分: 2278


8#
發表於 11-9-26 22:36 |只看該作者

引用:我都有但無上個月咁強烈囉,希望一齊bingo拉

原帖由 cherry@kwok 於 11-09-26 發表
我都有但無上個月咁強烈囉,希望一齊bingo拉
我之前幾個月都無呢個反應,希望m小姐唔好嚟搵我地啦




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo