烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   19


男爵府

積分: 6802


1#
發表於 12-8-11 19:11 |只看該作者
之前試過失敗左,一直都好想再接再厲,但係一直都懶
不過幾個月前我終於都整左,而家食得喇!!!!


想知點整就click入去睇啦
http://vicvicvic-ki.blogspot.com.au/2012/06/blog-post_23.html


珊瑚宮

積分: 118509

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 12-8-12 00:23 |只看該作者


男爵府

積分: 6802


3#
發表於 12-8-12 16:47 |只看該作者
**補充**最多醃3個月就要將D咸蛋拎出泥抹乾,然後放入雪櫃儲存,如果唔係浸得太耐真係會好咸,連蛋黃都咸埋


禁止訪問

積分: 11709


4#
發表於 12-8-12 20:12 |只看該作者

回覆:醃咸蛋

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13044

畀面勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 12-8-12 20:30 |只看該作者


公爵府

積分: 27679

BK Milk勳章


6#
發表於 12-8-12 22:32 |只看該作者

回覆:醃咸蛋






男爵府

積分: 6802


7#
發表於 12-8-26 22:00 |只看該作者
花蝴蝶 發表於 12-8-12 20:12
用雞蛋好定鴨蛋好呀?。 唔成功會點?完成品可放幾耐呀?
唔好意思,而家先睇到
2隻蛋都可以呀鴨蛋其實應該會好:)唔成功可以試下再浸耐d,完成品可以放係雪櫃keep la
我真係唔清楚可以放幾耐bor,so far我果d都未變壞~


侯爵府

積分: 24148

畀面勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 12-8-26 22:29 |只看該作者

回覆:醃咸蛋

下?浸三個月?我浸17 日都夠咸了!



今天種下何種因, 它日必收何種果!!  每天努力為亞仔同我的生活打拼!!


子爵府

積分: 10045

畀面勳章 環保接龍勳章


9#
發表於 12-8-26 22:53 |只看該作者


男爵府

積分: 6802


10#
發表於 12-8-26 23:03 |只看該作者
dordor1207 發表於 12-8-26 22:29
下?浸三個月?我浸17 日都夠咸了!
因為你落得好重料醃?我唔得呀1個月果陣試過唔夠味所以先浸咁耐~_~


侯爵府

積分: 24148

畀面勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 12-8-26 23:37 |只看該作者

引用:Quote:dordor1207+發表於+12-8-26+22:29+下

原帖由 ktang0 於 12-08-26 發表
因為你落得好重料醃?我唔得呀1個月果陣試過唔夠味所以先浸咁耐~_~
份量咪半包粗鹽加3/4 樽水



今天種下何種因, 它日必收何種果!!  每天努力為亞仔同我的生活打拼!!


大宅

積分: 3576


12#
發表於 12-8-27 15:55 |只看該作者
勁呀,咸蛋都自制


大宅

積分: 4807


13#
發表於 12-10-29 13:58 |只看該作者

回覆:醃咸蛋

浸1個月,試左1隻,吾夠咸。所以浸左2個月。
myphoto.jpg




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo