烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   2


男爵府

積分: 6809


1#
發表於 12-10-28 22:50 |只看該作者
請問整果醬通常要煮幾耐先會杰身呢? 係咪煮得耐會苦? 如果煮極都唔杰有咩辦法? 係咩原因會煮唔杰呢?


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2#
發表於 12-10-28 23:23 |只看該作者
salau 發表於 12-10-28 22:50
請問整果醬通常要煮幾耐先會杰身呢? 係咪煮得耐會苦? 如果煮極都唔杰有咩辦法? 係咩原因會煮唔杰呢? ...
你係唔係用咗慢火煮?要中大火架 好快就杰身
同埋你寫你個材量及份量比大家睇下


男爵府

積分: 6809


3#
發表於 12-10-28 23:37 |只看該作者
回覆 tp168 的帖子

我其實無量到份量, 我試用咗10個左右GE柑試煮, 一匙麥芽糖, 十幾滴lemon juice, 而砂糖就加咗幾匙, 試過差唔多甜就算, 我係用細火, 煮咗大概15分鐘覺得佢唔係好杰, 於是就關火, 等咗十零分鐘終於覺得佢有d杰, 我諗住算數啦。

但想問下點解覺得苦苦地咁, 唔知係開頭仲有少少未清晒ge核係裏面, 還是表面少少白色嗰層衣作怪呢?


男爵府

積分: 6809


4#
發表於 12-10-29 14:08 |只看該作者
請問有冇人知道有苦味係咩原因呢?


翡翠宮

積分: 83250

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


5#
發表於 12-10-29 14:22 |只看該作者
回覆 salau 的帖子

有冇去衣, 啲衣會苦架, 柑咁多汁,要加果膠呀
一杯香茗,一卷書,偷得半日閒散;一抹斜陽,一壺酒,願求半世消遙。


男爵府

積分: 6809


6#
發表於 12-10-29 14:51 |只看該作者
回覆 andyman 的帖子

d柑去咗皮都唔係好多衣, 有咩辦法可以徹底d去衣呀? 果膠係咩黎ga? 去邊度買?


翡翠宮

積分: 83250

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


7#
發表於 12-10-29 15:10 |只看該作者
回覆 salau 的帖子

用果凍粉或魚膠粉都可以,但份量真係要自己調較啦。
唔去衣一定會苦

去橙衣參考:

http://shirleyliving.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=2177827
一杯香茗,一卷書,偷得半日閒散;一抹斜陽,一壺酒,願求半世消遙。


男爵府

積分: 6809


8#
發表於 12-10-29 15:22 |只看該作者
回覆 andyman 的帖子

哦, 魚膠粉, 明白了, 唔該晒!
我明喇, 即係少少白色衣都係唔得, 咁就弊, 咁多柑要撇晒淨番d肉真係好高難度。仲諗住唔好浪費, 點知都係冇辦法...


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


9#
發表於 12-10-29 15:33 |只看該作者

引用:回覆+salau+的帖子 用果凍粉或魚膠粉都可

原帖由 andyman 於 12-10-29 發表
回覆 salau 的帖子

用果凍粉或魚膠粉都可以,但份量真係要自己調較啦。
用粟膠得唔得呀



緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


翡翠宮

積分: 83250

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


10#
發表於 12-10-29 15:45 |只看該作者
回覆 ChammyMAMA 的帖子


其實唔加都得,但柑實在太多果汁啦,加膠會快啲成型。

未試過用粟膠,我有時會用燕菜精,即係粉狀大菜糕(印尼店有售)
一杯香茗,一卷書,偷得半日閒散;一抹斜陽,一壺酒,願求半世消遙。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo