想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 568


1#
發表於 11-9-22 14:38 |只看該作者
唉, 幾時先輪到我呀...




大宅

積分: 3062


2#
發表於 11-9-22 14:38 |只看該作者

回覆:BryanKittyBB 的帖子

Haha! How come u know it?! Any clues?




男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


3#
發表於 11-9-22 14:48 |只看該作者
何以見得佢係疑似有左~


別墅

積分: 590


4#
發表於 11-9-22 14:49 |只看該作者
回覆 BryanKittyBB 的帖子

Oh! 我都係, 我同事又請假了, 似係checking


別墅

積分: 590


5#
發表於 11-9-22 14:50 |只看該作者
回覆 BryanKittyBB 的帖子

I am waiting 2 yr, when I will bingo?????


大宅

積分: 3833


6#
發表於 11-9-22 15:01 |只看該作者
我個同事有左,生左,依家開始減肥
我得個吉


男爵府

積分: 6108


7#
發表於 11-9-22 15:05 |只看該作者
係囉, 你點發現佢有左?


子爵府

積分: 13784


8#
發表於 11-9-22 15:32 |只看該作者
我返工咗building得16層, 每層得1-2個單位, 今年見到4-5個大肚mama, 其中2個生第2胎

放鬆d, 多行善積德, 上天必償你願


大宅

積分: 3062


9#
發表於 11-9-22 16:56 |只看該作者
回覆 mapp2009 的帖子

有時未必架! 我有朋友, 有親戚成日落仔, 都係殺人既一種啦, 佢地咪又係生到bb!

我反而覺得唔好因為想個天如你所願先去行善, 個人意見者!


別墅

積分: 568


10#
發表於 11-9-22 17:11 |只看該作者

回覆:隔離同事疑似有咗..

同事昨日12點左右已神秘失縱1小時, 今朝生生猛猛返工下午話lunch約左人, 兩點打返公司話唔舒服sick leave, 電腦都無關喎,走得咁急,仲唔係lunch時check到bingo 攞埋medical cert 去醫院留位?



點評

totokingdom  哈哈!!!  發表於 11-9-22 17:54


男爵府

積分: 6108


11#
發表於 11-9-22 17:14 |只看該作者
回覆 BryanKittyBB 的帖子

哈哈....你想像力好豐富
不過都有咁GE可能GE


子爵府

積分: 13784


12#
發表於 11-9-22 17:24 |只看該作者
回覆 totokingdom 的帖子

纯粹討論, 假若相信因果, 就明白凡事需耐,心觀察, 落仔這件事假若屬實, 怎也抹不走, 至於他們為何仍有子嗣, 那是因為不一定今世債今世還

當然心無所求而發善心做善事是大德, 但有求而做善事亦不瓌, 當然就算願成, 做好善這回事也該continue

點評

totokingdom  希望好心真係有好報啦!  發表於 11-9-22 17:55


大宅

積分: 3062


13#
發表於 11-9-22 18:07 |只看該作者
回覆 mapp2009 的帖子

我明白你個觀點!

其實我初初都好似你咁諗, 幫多d人啦, 買下旗啦, 等等... 希望行多d善,自己既願望可以快d實現! 但時間耐左, 咁當然仲未bingo啦, 我就係度諗, 會唔會係我唔應該咁諗呢?! 會唔會其實幫人唔係因為想個天幫我實現d咩而去做? 而係發自內心,不求回報咁先岩呢?! 咁當然我唔係咁偉大啦, 係因為之前同以前中學個老師食飯, 佢同我講, 幫人or信仰都唔好有目的先去做/信, 所以先令我有咁既諗法!

點都好, 我地都係行善之人 好開心可以同你share! 希望大家既願望都快d實現啦, 祝福你!


點評

mapp2009  all the best!!!  發表於 11-9-23 10:31
mapp2009  出發点係有d私心,但我覺得做多d好事後,慾念已逐漸減輕,從而看到更多更闊  發表於 11-9-23 10:30


珍珠宮

積分: 49923

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


14#
發表於 11-9-22 18:54 |只看該作者

回覆:隔離同事疑似有咗..

唉...我成日都留意d人/同事有冇孕...好似發b溫甘...諗諗下又會想喊..y仲未到自己有...真係好心灰意冷




別墅

積分: 568


15#
發表於 11-9-22 18:57 |只看該作者

回覆:隔離同事疑似有咗..

我都覺得自己好似發瘟咁!




珍珠宮

積分: 49923

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


16#
發表於 11-9-22 19:02 |只看該作者

回覆:隔離同事疑似有咗..

沮喪中...突然間好似冇左堅持既心甘...c6話如果今次ivf 5得打算放棄...我都沉默左...始終不能無了其洗$...經濟真係好大壓力...




男爵府

積分: 9559


17#
發表於 11-9-22 19:06 |只看該作者
個bb同你有緣既就一定會你. 睇開d唔好諗咁多.
命裡有時終需有, 命裡無時莫強求


大宅

積分: 1182

MommyPanel勳章


18#
發表於 11-9-22 21:16 |只看該作者
本帖最後由 christine_sau 於 11-9-22 21:17 編輯

我都覺得BINGO好難強求,我戒口、食中藥、做運動、唸經,都遲遲未中,呢幾日仲比我知弟婦有左,佢完全不戒口、又不做運動、成日病,最緊要將近高齡,結婚不久,就比佢中左,我果心勁傷心,點解我做咁多野都無用,呢兩晚都成晚,要C6安慰:


珍珠宮

積分: 49923

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


19#
發表於 11-9-22 21:59 |只看該作者

引用:+本帖最後由+christine_sau+於+11-9-22+21:

原帖由 christine_sau 於 11-09-22 發表
本帖最後由 christine_sau 於 11-9-22 21:17 編輯

我都覺得BINGO好難強求,我戒口、食中藥、做運動、唸 ...
唉...我又何嘗5係有甘努力得甘努力甘去介口丫...




男爵府

積分: 7504


20#
發表於 11-9-22 22:09 |只看該作者
本帖最後由 fingerose 於 11-9-22 22:11 編輯

係甘架wor, 我地好刻意去做好多野都唔bingo, 人地乜都唔駛理就好順利有左, 圍住我身旁個個同事都bingo啦, 有d 仲要係第二胎啦, 只有我一個無得生咋, 真係好唔開心自己甘唔爭氣

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo