想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 9064

畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


1#
發表於 11-9-23 04:27 |只看該作者
第一次係呢度講野,,, 我已經CYCLE11了, 想有第2胎, 大女10年1月出世, 唔知係咪因為之前一直餵媽媽奶, 對受孕有影響 (我睇個個醫生係咁講), 但基於自己一直唔捨得介同眼見其他同月生B既媽媽都係餵人奶都可以受到孕, 仲已經生埋 所以一路拖到上個月先介 未介之前一直CYCLE都33-36日, 上個月唔知係咪介人奶影響, 成個月都CHECK唔到有排卵...mouth: 用左紅D三個月, 之前個兩個月都一直可以CHECK到有紅線... 而上個月CYCLE只有27日, 我想問生過既會唔會都有機會輸卵管塞架?


男爵府

積分: 9064

畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


2#
發表於 11-9-26 04:53 |只看該作者

回覆:CYCLE11, 新手請各位賜教!!






首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo