想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   1


複式洋房

積分: 200


1#
發表於 11-9-24 00:44 |只看該作者
有無JM BINGO前會胃口好好/胸痛?
之後正常返??


男爵府

積分: 9408


2#
發表於 11-9-24 00:52 |只看該作者
回覆 Meggia 的帖子

我個個月排卵後都會胃口好咗!!binGo的話胃口好係因為BB吸收緊你的營養!!你遲咗黎M嗎?
耐心地等待成功


複式洋房

積分: 200


3#
發表於 11-9-24 00:56 |只看該作者
回覆 Kit_ming 的帖子

遲左14日
一向我食唔多野
但遲左頭10日左右突然食雙倍
又好易餓
宜家又正常返
但個胸漲左

肚南都出埋黎XD


男爵府

積分: 9408


4#
發表於 11-9-24 01:00 |只看該作者
回覆 Meggia 的帖子

你冇驗孕咩?

耐心地等待成功


大宅

積分: 4725


5#
發表於 11-9-24 08:45 |只看該作者
遲左14日, o甘你快D驗下啦, 我遲o左4日已經驗到啦, 加油


男爵府

積分: 5156


6#
發表於 11-9-24 09:32 |只看該作者
我遲左3日, 好冇用依家CHECK 呢? 不過無萬0牌, 係咪用晨尿會好D 呢?


大宅

積分: 1104


7#
發表於 11-9-24 09:48 |只看該作者
胸痛同個肚扯住痛,反而有少少想嘔 (不過無嘔)
我遲在5日CHECK 到
用CLEARBLUE + 晨尿。


男爵府

積分: 5156


8#
發表於 11-9-24 10:33 |只看該作者
may i know which Clearblue u use? i saw diff. kinds in mannings, and how much is it? thanks!


大宅

積分: 1104


9#
發表於 11-9-24 10:38 |只看該作者
CLEARBLUE DIGITAL PREFNANCY TEST
我見到另外一隻都係CLEARBLUE不過係測排卵~


男爵府

積分: 5156


10#
發表於 11-9-24 11:15 |只看該作者
thanks!


別墅

積分: 907


11#
發表於 11-9-24 12:27 |只看該作者

回覆:lammimilam 的帖子

會唔會覺得子宮成日有野壓住?好似m痛,但又無m錦痛?




大宅

積分: 3466


12#
發表於 11-9-24 15:53 |只看該作者

回覆:BINGO左既JM,你地BINGO前有無呢D特徵?

快啲去驗左先啦!今個月好旺喎!希望好消息繼續不停!




男爵府

積分: 5930

育兒性格勳章 想生BB熱投 畀面勳章 陪月勳章


13#
發表於 11-9-24 16:54 |只看該作者
我就有作嘔,大食左好多,同埋成日好想瞓(搭車又瞓幾時都瞓)
唔算好有黎m feel,同埋冇乜胸痛~~


大宅

積分: 1843


14#
發表於 11-9-24 17:46 |只看該作者

回覆:Meggia 的帖子

我想問你記得你排卵後幾時開始胸脹痛?




男爵府

積分: 5433


15#
發表於 11-9-24 18:06 |只看該作者
會好易肚餓, 好累, 乳頭有小小痛, check到bingo後胸開始慢慢脹痛...bingo分泌會比較稀, 水水的!


大宅

積分: 4672


16#
發表於 11-9-24 18:17 |只看該作者
我都係用clearblue 驗...我遲左5日來...大家jm...今日mannings買clearblue 2支有88拆...佢買一支已打左拆....2支$98.x...

我份人不嬲都食好多野, 但係呢幾日開始半夜4點就餓醒要食野...同個breast升左個cup大左, 同個nipple痛痛地...好彩無嘔...但係有時食飽會有少少想嘔既感覺...不過吾怕...我今次要努力介晒口, 因為上次介吾清又吾休息...搞到小x左...我今次一定要小心同努力...為左阿b, 我會不惜一切...................


大宅

積分: 2896


17#
發表於 11-9-24 18:32 |只看該作者
bingo 前又係 feel 到有 d 好似谷 M feel
大食咗, 個胸有谷谷地, 好易累, 其實真係同平時 M 前好似
唯一唔同就係多咗好多胃氣
因為我本身都係胃氣多o既人, 食完野就好易有胃氣
但 bingo 前係我未食野都有胃氣, 有時食飽野直頭胃氣 "er" 完出黎之後有少少想嘔 feel


大宅

積分: 2896


18#
發表於 11-9-24 18:34 |只看該作者
回覆 sibylyau 的帖子

唔好意思, 介唔介意講你當時冇戒口, 係會食 d 乜?

我發現如果真係跟足坊間 o個 d 孕婦禁忌, 我應該餓 c 咗
所以好多野都冇乜點戒, 只係食少咗
eg. 會依然食蝦, 薯片, 出前一丁......etc


大宅

積分: 2563


19#
發表於 11-9-24 19:36 |只看該作者
想問係排卵後第幾日開始有胸痛或子宮扯扯吓? 可否share你們的體温表給我們看?


大宅

積分: 3062


20#
發表於 11-9-24 19:41 |只看該作者

回覆:sibylyau 的帖子

我之前又係因為食錯野而.... !!! 我都要努力,介清所有野,食中藥,心平氣和,要快快接小b返黎




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo