想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2062


1#
發表於 11-9-25 17:40 |只看該作者
人地話生第二個好易中,年半了,中西醫都做整啦,真係要認真地排不育?一路排一路追!今日又day1 啦!再努力d要爭氣d!add oil !大家一齊為生b add oil




複式洋房

積分: 222


2#
發表於 11-9-25 19:08 |只看該作者
唔駛氣餒呀,我C6終於肯要BB我第一個 cycle 就荷爾蒙失調,又唔 bingo 又無 M,仲慘。


男爵府

積分: 6108


3#
發表於 11-9-25 20:46 |只看該作者

回覆:ng1211 的帖子

我都係day 1....寄望下個月




別墅

積分: 620


4#
發表於 11-9-25 20:55 |只看該作者

回覆:9月份又唔中,年半了~~~

加油!希望在明天
我都try左成年




小龍女健康開心成長

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo