想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 200


1#
發表於 11-9-26 03:09 |只看該作者
本身8/12 DAY1 CYCLE27 未試過遲黎M多過一日
DAY10 DO左2次 之後一直無黎M 今日DAY46
DAY26 CHECK曼仔有淺線
之後有大食左>乳頭痛>胸漲>胃氣
但都無諗D咩 因為21/9CHECK CB SHOW無
宜家遲左19日
本身諗如果6/10仲未黎先睇E生

一直保持心情好好但頭先發生左D事好唔開心
喊左2個鐘..之後突然見紅...有DD唔似M COME 好鮮血一D都唔血紅
黎左一匙仔咁多血就無再黎

請問如果我要睇醫生應該去邊睇?
婦科?醫院?化驗所?應該去邊間?
有無邊間係元朗/附近?
我想聽日即刻去睇!!

THANKS!




男爵府

積分: 9064

畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


2#
發表於 11-9-26 04:40 |只看該作者

回覆:見紅?急

婦科穩陣d!




珍珠宮

積分: 30303


3#
發表於 11-9-26 04:52 |只看該作者

引用:本身8/12+DAY1++CYCLE27+未試過遲黎M多過一

原帖由 Meggia 於 11-09-26 發表
本身8/12 DAY1 CYCLE27 未試過遲黎M多過一日
DAY10 DO左2次 之後一直無黎M 今日DAY46
DAY26 CHECK曼仔 ...
屯門醫院急症啦,醫院儀器齊d, 醫生多d隱陣d




別墅

積分: 657


4#
發表於 11-9-26 10:07 |只看該作者

回覆:見紅?急

樓下有婦科,就立即去..如果冇就立即去急症...快快快..bb會冇事,唔好擔心呀





首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo