想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1542


1#
發表於 11-9-14 10:09 |只看該作者

最近終於等到見私家不育科醫生了,心情好緊情.

好想醫生快啲幫我check及想知道我case可唔可以做iui


醫生睇過晒我同C6report後都話我哋無問題,但就係我照超聲波時發覺有一粒4cm既水泡係左邊卵巢,Dr初步估計應係良性,叫我唔駛太擔心.suggest 我等下次period嚟時,再返去照,睇吓到時會唔會無咗.若到時情況ok就可按步做1st iui


希望粒水泡可隨著下次period時排走,唔好阻我做iui!!



希望係到可得到jm們既祝福,hehe!!


子爵府

積分: 13784


2#
發表於 11-9-14 10:14 |只看該作者


大宅

積分: 3461


3#
發表於 11-9-14 10:15 |只看該作者

回覆:照”超聲波”後發覺卵巢有粒水泡

個水泡係會自動消失架,我之前都照到有,第二個cycle再照已經唔見,先可以開始療程




大宅

積分: 2164


4#
發表於 11-9-14 10:26 |只看該作者
放心喇~冇事嘅!!!
祝你一切順順利利!!

點評

bobobb09  thanks^^  發表於 11-9-14 11:13


大宅

積分: 1542


5#
發表於 11-9-14 11:12 |只看該作者
回覆 lolonorna 的帖子

希望好似你咁,下個cycle再照時已經唔見咗.
係呢咁你幾時開始個療程?


大宅

積分: 3461


6#
發表於 11-9-14 11:35 |只看該作者

引用:回覆+lolonorna+的帖子 希望好似你咁,下個

原帖由 bobobb09 於 11-09-14 發表
回覆 lolonorna 的帖子

希望好似你咁,下個cycle再照時已經唔見咗.
我今個cycle已經開始咗喇,放咗胎5日,等緊




大宅

積分: 3461


7#
發表於 11-9-14 11:36 |只看該作者

引用:回覆+lolonorna+的帖子 希望好似你咁,下個

原帖由 bobobb09 於 11-09-14 發表
回覆 lolonorna 的帖子

希望好似你咁,下個cycle再照時已經唔見咗.
我今個cycle已經開始咗喇,放咗胎5日,等緊




子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


8#
發表於 11-9-14 11:37 |只看該作者
回覆 bobobb09 的帖子

我之前CYCLE好耐都無黎...都去CHECK話佢又係話我個卵巢有粒水泡......不過佢話好多女士都有....應該唔會影響生BB架, 好多時都無自己排返出黎....唔洗太擔心既!!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


9#
發表於 11-9-14 11:38 |只看該作者
bobobb09 發表於 11-9-14 10:09
最近終於等到見私家不育科醫生了,心情好緊情.好想醫生快啲幫我check及想知道我case可唔可以做iui
醫生睇過 ...
我上次有左
突然有一日流血
入左急症
當時響子宮頸照到粒野
醫生話唔知係胎囊定水泡
我兩星期後返去照
冇左
所以唔洗擔心

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


子爵府

積分: 13784


10#
發表於 11-9-14 11:45 |只看該作者
如果係水"long", 下個cycle再照就冇喇


侯爵府

積分: 24579

畀面勳章


11#
發表於 11-9-14 15:13 |只看該作者
祝你一切順順利利!!

點評

bobobb09  thanks!!  發表於 11-9-14 15:51


大宅

積分: 1542


12#
發表於 11-9-14 15:43 |只看該作者
回覆 lolonorna 的帖子

預祝您成功Bingo!!


大宅

積分: 1542


13#
發表於 11-9-14 15:48 |只看該作者
回覆 siutreasure 的帖子

多謝您既分享!! 等我個心都定啲.

另你話上次有咗,咁你e+係唔係追第二胎呢??


大宅

積分: 1542


14#
發表於 11-9-14 15:51 |只看該作者
回覆 mapp2009 的帖子

係呀!我都有上网search過資料,都話會隨著下次period時冇咖啦!!
但願一切順順利利.


男爵府

積分: 9634


15#
發表於 11-9-14 17:00 |只看該作者
我今日去照陰超,好唔開心今個月又唔可以做任何treatment,醫生話照到有pop喎...都唔知係唔係,呢個醫生係替假醫生呢架


男爵府

積分: 6137


16#
發表於 11-9-14 22:21 |只看該作者
唔好咁擔心


複式洋房

積分: 495


17#
發表於 11-9-14 22:40 |只看該作者

回覆:bobobb09 的帖子

我以前都有,but doctor 話好正常,冇先唔正常




大宅

積分: 1542


18#
發表於 11-9-15 09:58 |只看該作者
本帖最後由 bobobb09 於 11-9-15 09:59 編輯

回覆 annie0625 的帖子

吓.....唔係呀嘛mouth:


大宅

積分: 1542


19#
發表於 11-9-15 10:02 |只看該作者
回覆 lovekenken 的帖子

預祝你下次可順順利利做treatment


男爵府

積分: 9634


20#
發表於 11-9-15 16:45 |只看該作者

引用:最近終於等到見私家不育科醫生了,心情好緊

原帖由 bobobb09 於 11-09-14 發表
最近終於等到見私家不育科醫生了,心情好緊情.好想醫生快啲幫我check及想知道我case可唔可以做iui
醫生睇過 ...
doctor 開左十五曰避孕葯比我




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo