想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   1


洋房

積分: 84


1#
發表於 11-9-21 20:48 |只看該作者
我响9月8日刚刚见过何教授,check咗有子宫肌瘤,而家唔知点算·····15——16.各位姐妹俾D意见,唔该!!


大宅

積分: 1837


2#
發表於 11-9-21 22:04 |只看該作者

回覆:透明紫色 的帖子

醫生跟妳説瘤有多大,會不會影響著床?醫生有咩建議?



點評

透明紫色    發表於 11-9-22 19:09
透明紫色    發表於 11-9-22 18:47


洋房

積分: 84


3#
發表於 11-9-22 18:44 |只看該作者
嗨,你好。唔该你呀,终于有人回应我啦!e生没講個瘤有幾大,静喺話影响唔大,我哋又唔識问佢,咩嘢都唔知,而家要等到下次見教授。請帮帮手,应该要问D咩,将你哋知道既過D俾我,谢谢!!!唔好介意我刚刚新来的,刚刚学紧打倉頡。


洋房

積分: 84


4#
發表於 11-9-22 19:05 |只看該作者


大宅

積分: 2447


5#
發表於 11-9-22 19:50 |只看該作者

回覆:透明紫色 的帖子

你係邊度睇架?醫生叫你做IVF?




大宅

積分: 1837


6#
發表於 11-9-22 20:05 |只看該作者
回覆 透明紫色 的帖子

如果瘤有不太大,不會影響著床,可開始ivf.
妳是因為什麼要做ivf?


洋房

積分: 84


7#
發表於 11-9-22 20:51 |只看該作者
喺子宮內膜異位症,今年一月做咗手術又發現兩邊輸卵管都塞咗,咁就經東區醫院轉介去瑪麗私家何教授。而家真喺頭頭碰著黑,周身都有事,仲未做VIF已經就咁多嘢,個心好難受,又唔可以同同事講,唔可以同媽咪傾,好:
好彩俾我發現呢個“親子王國”可以同你哋講吓。:


洋房

積分: 84


8#
發表於 11-9-22 20:53 |只看該作者

喺子宮內膜異位症,今年一月做咗手術又發現兩邊輸卵管都塞咗,咁就經東區醫院轉介去瑪麗私家何教授。而家真喺頭頭碰著黑,周身都有事,仲未做VIF已經就咁多嘢,個心好難受,又唔可以同同事講,唔可以同媽咪傾,好。。。。

好彩俾我發現呢個“親子王國”可以同你哋講吓。


大宅

積分: 3070


9#
發表於 11-9-22 21:13 |只看該作者
回覆 透明紫色 的帖子

你問清楚醫生個瘤有幾大, 洗唔洗割左先, 唔割會唔會影響IVF成功率


洋房

積分: 84


10#
發表於 11-9-22 21:39 |只看該作者
我當時聽到咁樣腦裏一片空白,什麽都沒問,要到10月20號再見教授。


大宅

積分: 1837


11#
發表於 11-9-24 21:03 |只看該作者

引用:喺子宮內膜異位症,今年一月做咗手術又發現

原帖由 透明紫色 於 11-09-22 發表
喺子宮內膜異位症,今年一月做咗手術又發現兩邊輸卵管都塞咗,咁就經東區醫院轉介去瑪麗私家何教授。而家真 ...
我子宮也有瘤,醫生說不影響著床,照做IVF 剛bingo了。何教授好出名,妳應該相信他的判斷,好多複雜的case他也攪定。排到佢幫妳值得高興,加油!




大宅

積分: 3461


12#
發表於 11-9-24 21:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+透明紫色+於+11-09-22+發表喺

原帖由 eggshell 於 11-09-24 發表
我子宮也有瘤,醫生說不影響著床,照做IVF 剛bingo了。何教授好出名,妳應該相信他的判斷,好多複雜的case ...
我子宮都有
不過醫生話唔大粒,同個位置唔影響著床,所以都係照做ivf




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo