想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1669

BK Milk勳章


1#
發表於 11-9-23 16:44 |只看該作者
有無人唔夠100磅都可以bingo? 我自己90幾磅, 166cm , 30歲, 唔知關唔關過輕事, 試左9個月都無,
前日check 家計會話正常一星期2-3次dodo 如果無就可以排不育科

你地有無人小過100磅或過輕又肥唔到架


子爵府

積分: 11748


2#
發表於 11-9-23 16:50 |只看該作者
我以前個manager可能同你差唔多或者仲輕你少少,佢生左兩個,even快生o果時好似都係得110磅,所以未必關你瘦事

m正唔正常?有無check排卵同基礎體溫?排卵到下次m o黎夠唔夠12日?有無放鬆心情?如一直唔得可能有其他問題或者係老公的問題,搵醫生check check吧


大宅

積分: 1357


3#
發表於 11-9-23 16:50 |只看該作者
應該唔太關事, 身體機能ok就得了
我個friend 90 磅, 陀個仔出世成8磅.......

你睇非洲幾多人無野食, 但人口幾多.....


大宅

積分: 1669

BK Milk勳章


4#
發表於 11-9-23 16:53 |只看該作者
你地咁講都安養d , 因為我c6 話我瘦所以無bb呀


大宅

積分: 1669

BK Milk勳章


5#
發表於 11-9-23 16:59 |只看該作者
回覆 torotoro 的帖子

我以前個manager可能同你差唔多或者仲輕你少少,佢生左兩個,even快生o果時好似都係得110磅,所以未必關你瘦事

m正唔正常?有無check排卵同基礎體溫?排卵到下次m o黎夠唔夠12日?有無放鬆心情?如一直唔得可能有其他問題或者係老公的問題,搵醫生check check吧

reply : 生時都得110磅, 咁真係重唔多wor,
m 我正常呀都準時, 剛買左紅 9月14 day 1 咋,
都有放鬆心情架啦
已排家計會出年1月睇不育科
多謝你回應


子爵府

積分: 12788


6#
發表於 11-9-23 17:22 |只看該作者

引用:有無人唔夠100磅都可以bingo?+我自己90幾磅

原帖由 HCBABY 於 11-09-23 發表
有無人唔夠100磅都可以bingo? 我自己90幾磅, 166cm , 30歲, 唔知關唔關過輕事, 試左9個月都無,
前日check ...
D醫生通常話肥先難有




男爵府

積分: 8819


7#
發表於 11-9-23 17:28 |只看該作者
我156cm,84磅,奶奶都有講過我太瘦所以無bb……我看緊個中醫都無叫我增肥.......


子爵府

積分: 11748


8#
發表於 11-9-23 17:30 |只看該作者
kit2011312 發表於 11-9-23 17:22
D醫生通常話肥先難有
我睇o既都係咁.......不過亦有大把肥太都生到o既.........不過實俾醫生哦一輪



別墅

積分: 908


9#
發表於 11-9-23 18:20 |只看該作者
我生阿囝時都係重左24-25磅,夾埋都係112左右,無問題架,阿囝出世都6磅幾


大宅

積分: 4617


10#
發表於 11-9-23 18:25 |只看該作者
HCBABY 發表於 11-9-23 16:44
有無人唔夠100磅都可以bingo? 我自己90幾磅, 166cm , 30歲, 唔知關唔關過輕事, 試左9個月都無,
前日check ...

唔會呀~~~我嗰時90磅2個月內都bingo!!!放心喇無問題呢!!不過我反而現在想生都重未有聲氣
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


複式洋房

積分: 424


11#
發表於 11-9-23 20:30 |只看該作者

引用:Quote:HCBABY+發表於+11-9-23+16:44+有無人

原帖由 ChanyeungC9 於 11-09-23 發表
唔會呀~~~我嗰時90磅2個月內都bingo!!!放心喇無問題呢!!不過我反而現在想生都重未有聲氣 ...
我都係好瘦嫁,160cm,9x磅,m又唔準,最近又來啡,又skip咗一個月無嚟,我都驚難有bb(因為我都準備下个月开始唔避)都好worry




大宅

積分: 2277


12#
發表於 11-9-23 21:05 |只看該作者

回覆:瘦既人會唔會難bingo d, 唔夠100磅請進

我150cm, 84 lbs, 為生b一年內增肥到94 lbs啦!




大宅

積分: 1669

BK Milk勳章


13#
發表於 11-9-23 21:23 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

你都好呀起碼有一個, 我唉...


大宅

積分: 1669

BK Milk勳章


14#
發表於 11-9-23 21:24 |只看該作者
回覆 桃桃 的帖子

晒利wor, 有咩增肥方法, 我食極唔肥


別墅

積分: 985

畀面勳章


15#
發表於 11-9-23 21:39 |只看該作者
我有bb之前90磅到,156cm,d經期真係唔係咁正常.有時個幾月一次,有時兩個幾3個月先一次.都計唔到幾時排卵.又係食極都唔肥.睇中醫,用紅d,量體溫,咩都試過.試咗十個月唔想再浪費d時間就走去叫醫生開排卵藥.咁就bingo咗啦.依家bb 6個月啦.


大宅

積分: 4617


16#
發表於 11-9-23 21:40 |只看該作者
HCBABY 發表於 11-9-23 21:23
回覆 ChanyeungC9 的帖子

你都好呀起碼有一個, 我唉...

不過係前夫呢......唔係現在個c6呀!!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 1669

BK Milk勳章


17#
發表於 11-9-23 22:03 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

只要係自己生就係自己個bb 啦


大宅

積分: 1669

BK Milk勳章


18#
發表於 11-9-23 22:05 |只看該作者
回覆 chriscloud1129 的帖子

可唔可以話我知你睇邊個醫生開排卯藥呀?


大宅

積分: 4617


19#
發表於 11-9-23 22:13 |只看該作者
HCBABY 發表於 11-9-23 22:03
回覆 ChanyeungC9 的帖子

只要係自己生就係自己個bb 啦

唉~~~d C6唔係咁諗呢......mouth:
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


子爵府

積分: 14910


20#
發表於 11-9-23 22:16 |只看該作者
其實太瘦真係唔係太好, 自己都唔夠營養好難比到營養BB 當然太肥就更加唔好, 我初初結婚果陣得8X磅(151CM), 又係食極都唔肥. 到想生BB果陣等左成年都無. 我係瘦到一排骨咁(可能情況仲差過妳), 比起產科做護士既朋友話我: 妳睇妳咁瘦, 比妳好彩中左都好難陀得隱..
我果時都係2,3個月先有一次M黎. 去做BODY CHECK E生都話我太瘦, 應該要重返小小. 後來我轉左返PART-TIME 又訓多D心情放鬆D就BINGO 左(我果時有98磅).
樓主妳平時工作係未好大壓力, 會唔會成日唔夠訓? 妳本身食得多唔多野, 食多D有營養野唔好食咁多垃圾野落肚, 有時間煲多D湯水,要訓多D, 工作上有壓力自己睇開D放鬆D. 祝早孕...

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo