想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 303


1#
發表於 11-9-24 18:52 |只看該作者
好唔開心,脫髮愈來愈勁,己用盡所有方法試左二年都生唔出,iui ,中醫,針灸,天喜阮,卵子維生素,量體溫,紅d,求很多神,係未試埋ivf,99極度之恨抱孫,現在同c6中醫中,二個see開支很大,己報左下年ivf....同埋而家甩好多頭髮.. save了十年d錢唔知用來植髮淨ivf好....有無人可給意見我..


大宅

積分: 3685


2#
發表於 11-9-24 19:36 |只看該作者
yiyi0894 發表於 11-9-24 18:52
好唔開心,脫髮愈來愈勁,己用盡所有方法試左二年都生唔出,iui ,中醫,針灸,天喜阮,卵子維生素,量體溫,紅d,求 ...

如果要我選擇,生B最首要


大宅

積分: 3356


3#
發表於 11-9-24 20:46 |只看該作者
Shirley321 發表於 11-9-24 19:36
如果要我選擇,生B最首要

I think so


大宅

積分: 3356


4#
發表於 11-9-24 20:59 |只看該作者
yiyi0894 : 你知吾知因咩事導致嚴重脫髮呀?
我今六月小產後亦有同樣煩惱,有一段時間狂脫髮,後來睇中醫調理身體時,同ec講有脫髮現象,ec開了止脫髮及補身中藥給我,我飲了五六劑後已明顯止了不少,到現在已恢復正常,但頭頂曾脫髮嘅範圍需要慢慢才可生長。你不妨睇中醫調理吓,好work架


複式洋房

積分: 303


5#
發表於 11-9-24 22:02 |只看該作者
我都唔知,不嬲都有甩開,自從做左針灸後頭上的肉粒愈來愈大,做小手術割了後就不停狂甩,一路行一路甩,所到之處四周都是頭髮.都有看中醫,但ec 只說喝了中藥便會漸好..快見到頭頂了...


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 11-9-24 23:48 |只看該作者
係咪壓力大 ? 同埋會唔會個中醫唔夾 ? 仲有平時作息要定要, 晚上早點瞓


洋房

積分: 98


7#
發表於 11-9-25 00:24 |只看該作者
我未生bb前已經有少少掉髮情況(家人說壓力大),生完之後掉更多>0<
幸好我朋友介紹了我去做頭髮測試(免費),做測試時見到自己好多油脂塞了頭髮毛孔(嚇死我),之後用了介紹的洗頭水改善了好多0.0~
有人有興趣去做測試嗎?可以PM我(免費的~~~^^)


複式洋房

積分: 303


8#
發表於 11-9-25 00:34 |只看該作者
我知邊間,史雲x去過啦.....哥二set洗頭水都買埋了


大宅

積分: 1977


9#
發表於 11-9-25 00:55 |只看該作者
回覆 yiyi0894 的帖子

請問有冇效呢?


複式洋房

積分: 303


10#
發表於 11-9-25 10:37 |只看該作者
唔太覺有效


大宅

積分: 3356


11#
發表於 11-9-25 10:45 |只看該作者

回覆:yiyi0894 的帖子

咁可能針灸不適合你喇!不如先停止針灸,只飲中藥調理身體吧!看看有否改變吧!
我曾經聽過頭油會阻塞毛孔,容易掉髮,加上我比較容易出頭油,所以,之前日日洗頭,但仍未能改善,後來同ec講,佢叫我隔日洗頭,佢話由於頭髮已經好脆弱,只會越洗越甩及狂出頭油。後來,我改變了每日洗頭的習慣,改了隔天才洗,起初幾次,第二天頭髮已油淋淋,依家頭髮已適應了,再無油淋淋了,洗頭時甩少了許多頭髮喇!
我脫髮高鋒期是只要用手輕輕梳下都甩四五條,成間屋滿地都有我的頭髮,洗頭時,更成手都是已甩掉嘅頭髮。




複式洋房

積分: 303


12#
發表於 11-9-25 11:44 |只看該作者
謝謝,我剛停了針灸,轉了中醫,因負擔太重,
另外我都係會choose ivf,生仔緊要!


大宅

積分: 3356


13#
發表於 11-9-25 12:28 |只看該作者
yiyi0894 發表於 11-9-25 11:44
謝謝,我剛停了針灸,轉了中醫,因負擔太重,
另外我都係會choose ivf,生仔緊要!
...


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo