想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7798


1#
發表於 11-9-25 09:35 |只看該作者
JM 係咪未夠深dodo 呀




男爵府

積分: 7798


2#
發表於 11-9-25 09:36 |只看該作者

引用:JM+係咪未夠深dodo+呀 +

原帖由 yvonnejesse 於 11-09-25 發表
JM 係咪未夠深dodo 呀
Pic
myphoto.jpg




伯爵府

積分: 15695


3#
發表於 11-9-25 11:27 |只看該作者
DO左先啦, 唔好錯失機會呀


大宅

積分: 3397


4#
發表於 11-9-25 11:34 |只看該作者
你支CLEARBLUE係驗孕棒定排卵棒?????兩條線嘅?


男爵府

積分: 7798


5#
發表於 11-9-25 11:59 |只看該作者

引用:你支CLEARBLUE係驗孕棒定排卵棒?????

原帖由 lengkwan 於 11-09-25 發表
你支CLEARBLUE係驗孕棒定排卵棒?????兩條線嘅?
排卵棒,我都想係驗孕棒




男爵府

積分: 7798


6#
發表於 11-9-25 11:59 |只看該作者

引用:DO左先啦,+唔好錯失機會呀

原帖由 Mochamiu 於 11-09-25 發表
DO左先啦, 唔好錯失機會呀
係喔,今朝迫c6 dodo



點評

lengkwan  噢!我以為CLEARBLUE得哈哈笑排卵棒添!  發表於 11-9-25 12:02

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo