想生BB

跳至

首頁
12345...10

尾頁
   2


大宅

積分: 2295


1#
發表於 11-8-19 15:32 |只看該作者
舊年12月check到有卵巢多囊症,
試左半年都未有...好灰><
醫生叫我試下食排卵藥,
岩岩食左第一個cycle,而家等驗孕....
希望快D BINGO喇~

我想問下通常要食幾耐先會BINGO??


大宅

積分: 1088


2#
發表於 11-8-19 21:35 |只看該作者

回覆:littlebaby1987 的帖子

我都有呢個症,剛剛第一個cycle食排卵藥, day 5開始食, 食左5日。
好幸運地bingo左, 你都要加油呀, 放鬆d
祝早日bingo




大宅

積分: 4448


3#
發表於 11-8-19 21:44 |只看該作者

回覆:有冇JM因為有卵巢多囊症食排卵藥而成功左架?

我食咗第二個cycle就bingo



url] [/url]


大宅

積分: 2295


4#
發表於 11-8-20 09:04 |只看該作者

回覆:iris222 的帖子

恭喜你呀!
要好好安胎,生個健康BB
希望可以沾沾你嘅運氣啦:)

你係咪食完藥後day12,14,16,18 dodo呀?
事關我個醫生叫我唔好理幾時排卵,要我地完左經期後2-3日行房一次...
其實都幾辛苦:(





大宅

積分: 2295


5#
發表於 11-8-20 09:08 |只看該作者

回覆:nana11423 的帖子

恭喜你呀!!!!!
你食完第一個cycle失敗左之後,d M係咪好準時黎架?




大宅

積分: 4448


6#
發表於 11-8-20 09:15 |只看該作者

回覆:littlebaby1987 的帖子

係呀好準時,加上我用埋溫度計同紅d,所以知邊日排卵



url] [/url]


大宅

積分: 1315


7#
發表於 11-8-20 09:42 |只看該作者

回覆:littlebaby1987 的帖子

我都有呢個問題!想問你地未食排卵丸
之前!有無試過出現哈哈笑呢?定食咗先有哈哈笑?
我連續3個cycle都有哈哈笑!但都無bingo!
好想知點解!




大宅

積分: 2295


8#
發表於 11-8-20 10:12 |只看該作者

回覆:nana11423 的帖子

好想生個龍B
我7月31號day1,day2開始食排卵藥,完m後一直用秀兒紅d,有時深有時淺...
Day19有80%深:)
希望好似你咁快d中喇~




大宅

積分: 2295


9#
發表於 11-8-20 10:29 |只看該作者

回覆:happypig828 的帖子

我用紅d,
未食藥前條線淺d,食左藥之後驗深色d...
食左一個cycle,7月31號day1,醫生話過35日就可以驗孕,好緊張呀而家!

我知自己有呢個病時真係好唔開心,
醫生話好難會有bb,又難著床,就算有左都會好易小X...
感覺呢條路唔易行好漫長...




大宅

積分: 4448


10#
發表於 11-8-20 10:46 |只看該作者
回覆 littlebaby1987 的帖子

我就day3開始食藥連食5日,之後day19有深粗,當晚dodo,就係咁就BINGO o左..
url] [/url]


大宅

積分: 3833


11#
發表於 11-8-20 11:40 |只看該作者
我試緊第三個cycle喇,你地講到好簡單咁,但我都未check到有無排卵好迷呀


大宅

積分: 2176


12#
發表於 11-8-20 11:50 |只看該作者

有冇JM因為有卵巢多囊症食排卵藥而成功左架?

我都有多囊,仲有子宮外反…試左差唔多半年都未得,下星期覆診問問醫生俾唔俾藥我試先…




大宅

積分: 1088


13#
發表於 11-8-20 12:06 |只看該作者
littlebaby1987 發表於 11-8-20 09:04
恭喜你呀!
要好好安胎,生個健康BB
希望可以沾沾你嘅運氣啦:)

我係用Clearblue 機果款架, 我記得係day 16有80%深粗, 我同c6就連續dodo左4日 (真係幾累 , 好彩果幾日係weekend咋)

你試下買vit. E 俾你C6食呀, 可以增強丁丁既活躍度架


大宅

積分: 1088


14#
發表於 11-8-20 12:10 |只看該作者
littlebaby1987 發表於 11-8-20 10:29
我用紅d,
未食藥前條線淺d,食左藥之後驗深色d...
食左一個cycle,7月31號day1,醫生話過35日就可以驗孕,好 ...

係呀, 所以我E家都未敢太開心住, 我都有D驚, 呢幾日個肚成日脹住痛, 要成日坐


大宅

積分: 2295


15#
發表於 11-8-20 12:37 |只看該作者

回覆:小懵 的帖子

其實有卵巢多囊症絕對唔簡單:(
我有時候都好迷茫,因為用紅d有時深有時淺,試過同一時候用兩條紅d結果一條有70%深粗,另一條淺到幾乎見唔到...
所以,我地都要繼續努力比心機呀!

不過,排卵藥好似唔可以食太多,會令子宮內膜變薄難著床..




大宅

積分: 2295


16#
發表於 11-8-20 12:40 |只看該作者

回覆:k.chan_hk 的帖子

你可以試下食藥先,
子宮外反有冇得醫架?




大宅

積分: 2295


17#
發表於 11-8-20 12:42 |只看該作者

回覆:iris222 的帖子

維他命E屈臣氏有冇得買?




大宅

積分: 2295


18#
發表於 11-8-20 12:48 |只看該作者

回覆:iris222 的帖子

你有冇打安胎針同食中藥安胎呀?
我身邊有朋友都係有呢個病,佢食左兩個cycle終於bingo左,佢之後有打安胎針同食中藥安胎,而家佢5個月喇~
你要事事小心呀!




大宅

積分: 1088


19#
發表於 11-8-20 12:56 |只看該作者
本帖最後由 iris222 於 11-8-20 12:57 編輯

回覆 littlebaby1987 的帖子

我冇睇中醫呀, 我C6同我媽咪都叫我唔好去睇中醫
話因為中醫佢地唔知會俾D咩我食WOR, 如果俾錯左藥會好大件事咁話

VIT. E 寧0 / 屈人寺都有得賣 $1XX


大宅

積分: 2295


20#
發表於 11-8-20 13:24 |只看該作者

回覆:iris222 的帖子

咁你真係唔好亂郁喇,
要多d休息。
唔好咁擔心,聽人講初期懷孕好似子宮會收縮同擴大,所以會痛係正常。真係好唔舒服就要睇醫生呀!
祝你一切順利:)




首頁
12345...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo