想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2214


1#
發表於 11-9-2 11:11 |只看該作者
大家好,我8月7日day 1,21/22排卵,由day23-day27(today)都有用紅d check住,有一曰比一曰深,今天有80% tim,但係今朝用綠d就無反應喎請問我係咪都係早驗?!




男爵府

積分: 7720


2#
發表於 11-9-2 11:17 |只看該作者
我有無記錯呀,你唔係已經左咩


大宅

積分: 2214


3#
發表於 11-9-2 11:22 |只看該作者

cycle28-31,幾時可用綠d?!

我認得你個頭像呀我懷疑係紅d d色混左落綠d囉所以我宜家次次都分開check




男爵府

積分: 7720


4#
發表於 11-9-2 11:41 |只看該作者
貝;) 發表於 11-9-2 11:22
我認得你個頭像呀我懷疑係紅d d色混左落綠d囉所以我宜家次次都分開check



...
哈哈,你入過我個版度報到麻
係架,紅綠D放埋一齊係會吸左0的色去架,所以記得要分開囉..
你話21/22排卵,係21/22號定係DAY 21,22呀?
一般紅D深到50%左右,綠D就會有控架喇,你係唔係用晨尿呀綠D反應好慢架,初期一定要用晨尿先驗到



大宅

積分: 2214


5#
發表於 11-9-2 12:10 |只看該作者

cycle28-31,幾時可用綠d?!

我係晨尿呀!21/22號..會唔會早得滯驗唔到呀?!定係m前紅d會深粗架




伯爵府

積分: 18000

畀面勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 11-9-2 12:26 |只看該作者
但我見你排卵6日後, 紅d好深下喎~~why??


大宅

積分: 2214


7#
發表於 11-9-2 12:30 |只看該作者

cycle28-31,幾時可用綠d?!

係呀,宜家仲深




男爵府

積分: 7720


8#
發表於 11-9-2 12:38 |只看該作者
貝;) 發表於 11-9-2 12:10
我係晨尿呀!21/22號..會唔會早得滯驗唔到呀?!定係m前紅d會深粗架

排卵後第11日喇喎,咁都差唔多可以驗綠D喇喎,不過綠D反應慢D麻..你要唔要買支Clearblue驗下呀,M應該到前4,5日都可以驗到....你紅D咁深,如果等唔到過幾日先驗綠D咪買支棒棒確認下囉
BTW,你有無量體溫呀?
祝你帶旺番我地呀!!!


大宅

積分: 2214


9#
發表於 11-9-2 13:08 |只看該作者

cycle28-31,幾時可用綠d?!

哈哈我支温度計好流,所以我無理佢,btw thank youbingo左一定拖實你同其他jms過版但係我想問其實紅d深粗係咪即係有機?




大宅

積分: 2214


10#
發表於 11-9-2 21:29 |只看該作者

cycle28-31,幾時可用綠d?!

岩岩check紅d又深色左喇
temp_photo.jpg




大宅

積分: 2214


11#
發表於 11-9-2 22:05 |只看該作者
綠d都係白雪雪呀,有冇jms會m前都係咁深色架>< 謝謝解答


大宅

積分: 3125


12#
發表於 11-9-2 22:38 |只看該作者

cycle28-31,幾時可用綠d?!

我排卵後14日綠d 才有控。你過兩日再check 啦,你紅d 咁深色都好大機會bingo 啊!




大宅

積分: 2214


13#
發表於 11-9-2 22:58 |只看該作者
thx u ar pandawife唯等等多2,夠14day先再check啦不過我想問下有冇jm試過紅d深粗後黎m bingo左紅d一定會深粗嗎?


別墅

積分: 686


14#
發表於 11-9-2 23:15 |只看該作者

回覆:cycle28-31,幾時可用綠d?!

你排卵後几多日紅d有線呀?
我今日第5日,紅d白雪雪




大宅

積分: 2214


15#
發表於 11-9-2 23:27 |只看該作者
我20號-21號排呀,28號開始紅d一日比一日深你可能仲早姐, 我一直都有留意你既post呀因為我好中意marie架希望我地齊齊bingo, 可以同bb去睇marie玩具啦


侯爵府

積分: 24474


16#
發表於 11-9-3 08:08 |只看該作者
我上cycle M前幾日紅d有30%, 以為bingo, 但之後兩日又淺色了...到M來那天早上紅d有70%, 又以為bingo,但下午M已到....俾紅d玩死, 又以為bingo, 又要失望.....最好用綠d試, 最準, 一定冇錯, 唔好用紅d驗bingo


別墅

積分: 686


17#
發表於 11-9-3 08:27 |只看該作者

引用:我20號-21號排呀,28號開始紅d一日比一日深

原帖由 貝;) 於 11-09-02 發表
我20號-21號排呀,28號開始紅d一日比一日深你可能仲早姐, 我一直都有留意你既post呀因為我 ...
估唔到marie公仔吸引到你,哈哈
希望大家今個cycle 一齊bingo啦!
我第二個cycle 喇,妳呢?




大宅

積分: 2214


18#
發表於 11-9-3 11:12 |只看該作者
原來係咁,thx u呀katrinamama

jackie,我第1個cycle咋希望承你貴言一擊即中,一齊bingo啦btw, 你今日day幾呀?幾時派彩呀~我今日day28喇


別墅

積分: 686


19#
發表於 11-9-3 11:22 |只看該作者

引用:原來係咁,thx+u呀katrinamamajackie,我第1

原帖由 貝;) 於 11-09-03 發表
原來係咁,thx u呀katrinamama

jackie,我第1個cycle咋希望承你貴言一擊即中,一齊bingo啦:wi ...
今日先day 17, 希望中秋day 26 人月兩團圓之日,上天會送我呢份禮物啦




別墅

積分: 686


20#
發表於 11-9-3 11:23 |只看該作者

引用:原來係咁,thx+u呀katrinamamajackie,我第1

原帖由 貝;) 於 11-09-03 發表
原來係咁,thx u呀katrinamama

jackie,我第1個cycle咋希望承你貴言一擊即中,一齊bingo啦:wi ...
妳就好啦day 28, 我仲有排等mouth:




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo