想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   1


男爵府

積分: 6137


1#
發表於 11-9-22 11:21 |只看該作者
3樣都唔同時間出現?點做好?今日day 25 有拉絲分泌,紅d白雪雪,溫量36c:;pppp day 21 暫時最低溫35.8紅d30%到小小分泌:;pppp:邊日先排卵?今晚駛唔駛dodo?平時circle 28-33 plx Help




禁止訪問

積分: 7068


2#
發表於 11-9-22 14:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6137


3#
發表於 11-9-22 19:26 |只看該作者

回覆:sweetyasmin 的帖子

Thx 咁今晚都dodo 先,




男爵府

積分: 5526


4#
發表於 11-9-22 19:35 |只看該作者

信紅d/體溫/分泌???

我信分泌,我在分泌量最多的第二天dodo就bingo, dodo那日我check紅d仲系白雪雪



點評

Ivy114  分泌好似會準確d  發表於 11-9-22 21:28


大宅

積分: 2896


5#
發表於 11-9-22 19:55 |只看該作者
本帖最後由 bbklam 於 11-9-22 19:58 編輯

我都係信分泌多 d
因為我都係分泌多先開始 check 紅 D, 紅D又會有線
我 cycle 係唔準, 過去半年係由 33 - 49日不等
如果以紅 D o既說明書用紅 D, 應該要用好多條
所以我係會等分泌物多先用紅 D, 見到有線後就隔日 DODO
我 EC 話如果見分泌物多, 要隔日DODO, KEEP 住最少三 round
咁成功機會就好大, 因為佢都有講, 有時分泌物多咗, 都要過 2-3 日先排卵
所以唔想 miss 機會, o個個星期就勤力 d
P.S. 我都有 check 體溫, 但我真係唔識睇幾時高幾時低, 哩d 比較o既野係要之前有好多 stat 先睇得到, 就算我 bingo 咗, 我睇返個體溫表, 都係夾硬 match 返 d 日子入去, 我排咗同未排之前都係相差 0.3度, 都唔係人地講o既最少0.5度, so 體溫係最難體


男爵府

積分: 9408


6#
發表於 11-9-22 21:11 |只看該作者
回覆 sweetyasmin 的帖子

我問吓,排完卵係唔係會冇分泌?我今個月好特別,過咗排卵期之後幾日有好多分泌,仲有谷M feel幾日,以前未試過,我以為有機會bingo添!!點知day17就黎m了

點評

Ivy114  早咁多日.....  發表於 11-9-22 22:45
耐心地等待成功


禁止訪問

積分: 7068


7#
發表於 11-9-22 22:21 |只看該作者

引用:回覆+sweetyasmin+的帖子 我問吓,排完卵係

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6137


8#
發表於 11-9-22 22:32 |只看該作者
回覆 bbklam 的帖子

溫度都要好有心機慢慢量.......


大宅

積分: 3466


9#
發表於 11-9-23 10:20 |只看該作者
我自己就因為唔想有咁大壓力. 我只係計排卵日然後留意分泌. 好幸運地, 今個cycle bingo 左. 而家都未係好相信, 雖然已經拎左證明同排左政府. 由於我c6成日唔在香港, 其實以為今個cycle已經過哂排卵日子. 但係覺得有d濕, 所以都試試. 我當時諗, 人既生理變化一定有原因, 濕可能係交配既提示. 可能依個諗法有點傻, 不過就好幸運地成功左. 希望幫到大家.

點評

mapp2009  绝對同意!!bingo咗冇唔舒服,証明你體質ok,小心飲食,all the best!!  發表於 11-9-23 10:39


男爵府

積分: 6108


10#
發表於 11-9-23 10:28 |只看該作者
回覆 Sakpp 的帖子

即係覺得多分泌果日就dodo就岩?

點評

Sakpp  我唔敢話岩唔岩, 我自己覺得我今次bingo 同分泌係有關. 大家都可以試下.  發表於 11-9-23 15:18


禁止訪問

積分: 7068


11#
發表於 11-9-23 10:31 |只看該作者

引用:我自己就因為唔想有咁大壓力.+我只係計排卵

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 30303


12#
發表於 11-9-23 13:59 |只看該作者

引用:回覆+sweetyasmin+的帖子 我問吓,排完卵係

原帖由 Kit_ming 於 11-09-22 發表
回覆 sweetyasmin 的帖子

我問吓,排完卵係唔係會冇分泌?我今個月好特別,過咗排卵期之後幾日有好多分泌,仲 ...
嘩,咁快又m...你睇中醫調理下好




珍珠宮

積分: 30303


13#
發表於 11-9-23 14:00 |只看該作者

引用:我自己就因為唔想有咁大壓力.+我只係計排卵

原帖由 Sakpp 於 11-09-23 發表
我自己就因為唔想有咁大壓力. 我只係計排卵日然後留意分泌. 好幸運地, 今個cycle bingo 左. 而家都未係好相 ...




點評

Sakpp  多謝你呀!  發表於 11-9-23 15:19


大宅

積分: 3466


14#
發表於 11-9-23 15:17 |只看該作者
回覆 Sakpp 的帖子

多謝你呀!


男爵府

積分: 6108


15#
發表於 11-9-23 15:25 |只看該作者
回覆 bb_pig_bb 的帖子

謝謝


男爵府

積分: 6137


16#
發表於 11-9-23 18:39 |只看該作者

回覆:Sakpp 的帖子

恭喜




大宅

積分: 3466


17#
發表於 11-9-23 18:43 |只看該作者

回覆:Ivy114 的帖子

多謝!祝大家早孕!



點評

Ivy114  I HOPE SO  發表於 11-9-23 23:20

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo