想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20707


1#
發表於 11-9-23 16:10 |只看該作者
我cycle35-40日,今日day31,以往用紅d,就算排卵都唔會有深粗,更加未見過哈哈笑,今個月好奇怪,由day29開始紅d愈來愈深色,今日多手用cb排卵棒check竟然有哈哈笑,但我check綠d又白雪雪,有冇jm試過咁?




男爵府

積分: 6108


2#
發表於 11-9-23 16:12 |只看該作者
回覆 玫瑰花茶 的帖子

紅d越黎越粗代表有機會wo
但你可以遲少少再check綠d,綠d反應會慢d


子爵府

積分: 11748


3#
發表於 11-9-23 16:12 |只看該作者
本帖最後由 torotoro 於 11-9-23 16:13 編輯

如果你已經係排卵後一兩星期紅d又越來越深係有機會中的, 過多幾日再check驗孕棒啦


禁止訪問

積分: 24953

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章


4#
發表於 11-9-23 16:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20707


5#
發表於 11-9-23 16:21 |只看該作者

如果bingo, clearblue排卵棒會有哈哈笑嗎?

我應該係day17-18排卵,但今日check又有哈哈笑,所以好奇怪,因為我冇check開體溫,所以唔知今日叫低or高溫




子爵府

積分: 11748


6#
發表於 11-9-23 16:36 |只看該作者
其實我都唔知點解如bingo紅d/哈哈笑會係positive,懷孕後LH好似唔會上升架喎,不過懷孕後hCG上升而hCG化學結構同LH係好似的,莫非因為咁所以排卵測試都positive??????不過懷疑中左何不直接check驗孕棒而係都要玩埋排卵棒呢??


侯爵府

積分: 20707


7#
發表於 11-9-23 16:51 |只看該作者

引用:其實我都唔知點解如bingo紅d/哈哈笑會係pos

原帖由 torotoro 於 11-09-23 發表
其實我都唔知點解如bingo紅d/哈哈笑會係positive,懷孕後LH好似唔會上升架喎,不過懷孕後hCG上升而hCG化學 ...
其實我冇驗孕棒係手,得支排卵棒,又見綠d冇色, 好奇之下check埋哈哈笑,之前排卵,紅d最多得30%,今次有成80%, 又有哈哈笑,都諗緊今晚好唔好dodo多次!




子爵府

積分: 11748


8#
發表於 11-9-23 16:57 |只看該作者
不過你點肯定自己係排左卵?

過幾日再check過綠d/驗孕棒吧

我係你do埋佢


禁止訪問

積分: 24953

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章


9#
發表於 11-9-23 17:01 |只看該作者

回覆:玫瑰花茶 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20707


10#
發表於 11-9-23 17:01 |只看該作者

引用:不過你點肯定自己係排左卵?過幾日再check

原帖由 torotoro 於 11-09-23 發表
不過你點肯定自己係排左卵?

過幾日再check過綠d/驗孕棒吧
因為我check紅d通常由day12開始check,未排卵都係得10%,排卵前後會變30%,跟住又會得返10%or冇色.




子爵府

積分: 11748


11#
發表於 11-9-23 17:17 |只看該作者
哩篇幾好, 解釋左點解中左, 排卵測試都係positive,果然係因為LH同hGC相似

http://www.peeonastick.com/opkhpt.html

如果你已經排左卵又唔係第二次排的話, 都好大機會中 過幾日再用驗孕棒試過啦


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


12#
發表於 11-9-23 17:22 |只看該作者
torotoro 發表於 11-9-23 17:17
哩篇幾好, 解釋左點解中左, 排卵測試都係positive,果然係因為LH同hGC相似

http://www.peeonastick.com/op ...
等我book mark左佢慢慢睇先
多謝分享
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


侯爵府

積分: 20707


13#
發表於 11-9-23 17:37 |只看該作者

引用:哩篇幾好, 解釋左點解中左, 排卵測試都係po

原帖由 torotoro 於 11-09-23 發表
哩篇幾好, 解釋左點解中左, 排卵測試都係positive,果然係因為LH同hGC相似

http://www.peeonastick.com/op ...
真係好有用既分享thanks!




複式洋房

積分: 116


14#
發表於 11-9-23 18:26 |只看該作者

回覆:如果bingo, clearblue排卵棒會有哈哈笑嗎?

其實會唔會係遲排卵?
同埋會唔會一向無排卵你唔知?因為哈哈笑都幾準,以前無見過哈哈笑可能係之前無排的!
Anyway 你今晚唔好激烈咁dodo多次搏下啦!如果而家先排卵,紅d會越來越淺色架!
祝bingo!




大宅

積分: 4108

畀面勳章


15#
發表於 11-9-23 18:30 |只看該作者

引用:我cycle35-40日,今日day31,以往用紅d,就算

原帖由 玫瑰花茶 於 11-09-23 發表
我cycle35-40日,今日day31,以往用紅d,就算排卵都唔會有深粗,更加未見過哈哈笑,今個月好奇怪,由day29開始紅d ...
其實會唔會係排卵呢





侯爵府

積分: 20707


16#
發表於 11-9-23 18:52 |只看該作者

如果bingo, clearblue排卵棒會有哈哈笑嗎?

今晚照dodo,如果紅d唔淺返,下星期先再用棒棒驗.




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo