想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3062


1#
發表於 11-9-23 18:58 |只看該作者
咁多位, 我上個月28號開始有少少啡...29號都係少少者, 30號就開始見紅! 想請教下大家, 究竟今日應該係DAY幾呢? 係唔係見紅先當DAY 1呢? 因為曾經又聽過有人講見啡都係DAY 1...


大宅

積分: 2240


2#
發表於 11-9-23 19:14 |只看該作者
我聽過好似係見紅嗰日先係day1,不過我又唔係好肯定


大宅

積分: 4810


3#
發表於 11-9-23 19:57 |只看該作者

回覆:咁多位JMS想請教下你地...

見紅先當day 1!




大宅

積分: 4691


4#
發表於 11-9-23 20:05 |只看該作者
totokingdom 發表於 11-9-23 18:58
咁多位, 我上個月28號開始有少少啡...29號都係少少者, 30號就開始見紅! 想請教下大家, 究竟今日應該係DAY幾 ...
我都想知呀,我通常都係咁,但有d jm又話果日都當係day 1......所以我都有d混亂


大宅

積分: 2896


5#
發表於 11-9-23 21:12 |只看該作者
應該係見紅先 day 1
因為我以前都係先啡後紅
後來睇中醫, 醫師話因為對上一次黎 M 未清得哂, 所以積到下一次 m o既時候先排出
哩 d 叫 "瘀" 喎, o個時睇咗2個月中醫, 做咗 d 針灸
之後真係每次黎 m 第一日就紅, 唔係啡

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo