想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3812


1#
發表於 11-9-23 23:31 |只看該作者
我有4粒雪胎, 2粒2粒咁雪...所以一解凍就係2粒, 但因為我唔想生孖B...於是我問醫生有咩辦法, 佢以叫我做"囊胚移植" 可以睇吓邊粒雪始係可以成功咁培植, 所以想問吓大家有無呢個經驗呀, THANKS

http://www.fertilityasia.hk/treatment/Female_Treatments/Third_Step/Blastocyst_Transfer.jsp

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo