烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   28


大宅

積分: 1087


1#
發表於 12-10-21 11:03 |只看該作者
好想做唧花cookie &牛油蛋糕,有無人可以比recipe我呀。新手最好簡單完美版




公爵府

積分: 27114

好媽媽勳章


2#
發表於 12-10-21 11:43 |只看該作者

回覆:boss168 的帖子

50g 糖
100g 牛油
150g 低粉
先打滑牛油,後加糖打滑,再加粉打云,咁就可以入袋唧
唧完成盤雪10分鐘,順手預熱爐。

180度,焗10~13mins cookie出爐




大宅

積分: 2959


3#
發表於 12-10-21 12:07 |只看該作者
from internet:

超鬆化朱古力醬曲奇

材料:

牛油100克 (緊記用golden churn butter)

糖霜25克

面粉75克

粟粉25克

免調溫朱古力 適量

制法:

1. 牛油與糖霜打滑

2. 篩入面粉及粟粉混合成面團

3. 唧花,然後放入170度焗爐焗約20分鐘至金黃色

4. 取出,待涼。坐熱水熱溶朱古力,放入唧袋唧朱古力於曲奇面即可

食譜改自妙趣曲奇




小提示:

1. 建議一次過弄兩倍食譜的份量。因為一份弄出來曲奇的數量不多。(數量多小,各人不同,因為o即花的大小不一)

2. 建議不要o即太大的曲奇,因為內裡會較難熟。


我是新手, 我昨日試了, 好油~
(但網上評價好好)


大宅

積分: 1087


4#
發表於 12-10-21 18:19 |只看該作者

引用:50g+糖 100g+牛油 150g+低粉 先打滑牛油,

原帖由 phoebepanpan 於 12-10-21 發表
50g 糖
100g 牛油
150g 低粉
150低粉





大宅

積分: 1087


5#
發表於 12-10-21 18:22 |只看該作者

引用:from+internet:超鬆化朱古力醬曲奇材料:牛

原帖由 xueyu 於 12-10-21 發表
from internet:

超鬆化朱古力醬曲奇
牛油是否無salt,粉用低筋,糖霜是否食puff面頭果一層




公爵府

積分: 27114

好媽媽勳章


6#
發表於 12-10-21 18:31 |只看該作者

回覆:boss168 的帖子

如份量多,全部除2




大宅

積分: 1087


7#
發表於 12-10-21 18:37 |只看該作者

回覆:phoebepanpan 的帖子

咩粉




大宅

積分: 2959


8#
發表於 12-10-21 21:41 |只看該作者
boss168 發表於 12-10-21 18:22
牛油是否無salt,粉用低筋,糖霜是否食puff面頭果一層

金銿牛油
低筋
普通砂糖都得
如果想睇成品既相, 可以GOOGLE "JENNY 曲奇食譜", 有唔少人share
我尋日整左, 覺得好油 (ps 我係新手, 有野想問架... 唔知點解整黎比較 "鞋", 即係入口時 d 碎唔係好細粒, 唔知係咪打得唔夠耐? )


大宅

積分: 1087


9#
發表於 12-10-21 22:13 |只看該作者

回覆:xueyu 的帖子






大宅

積分: 1087


10#
發表於 12-10-25 01:25 |只看該作者

引用:from+internet:超鬆化朱古力醬曲奇材料:牛

原帖由 xueyu 於 12-10-21 發表
from internet:

超鬆化朱古力醬曲奇
第一次衰咗
myphoto.jpg




大宅

積分: 1087


11#
發表於 12-10-25 01:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+xueyu+於+12-10-21+發表from+

原帖由 boss168 於 12-10-25 發表
第一次衰咗
有無人可以教我點整




瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


12#
發表於 12-10-25 08:35 |只看該作者

回覆:好想做唧花cookie:

淘支唧槍會唔會易D



緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


公爵府

積分: 27114

好媽媽勳章


13#
發表於 12-10-25 16:24 |只看該作者

回覆:boss168 的帖子

似乎低筋粉落少左




水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


14#
發表於 12-10-25 16:31 |只看該作者
回覆 ChammyMAMA 的帖子

支槍好細, 入落去有一半向入面, 用袋o即出黎仲好(5好用個嘴, 嘴用完洗死你)
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


大宅

積分: 1087


15#
發表於 12-10-25 16:38 |只看該作者

引用:似乎低筋粉落少左 +

原帖由 phoebepanpan 於 12-10-25 發表
似乎低筋粉落少左
一路焗一路溶




水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


16#
發表於 12-10-25 16:42 |只看該作者
boss168 發表於 12-10-25 01:25
第一次衰咗
睇相就擺得太埋, 要留d空位先得
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


公爵府

積分: 27114

好媽媽勳章


17#
發表於 12-10-25 17:04 |只看該作者

回覆:boss168 的帖子

你食譜份量如何?
唧完有冇雪下先焗




大宅

積分: 1087


18#
發表於 12-10-25 22:53 |只看該作者

回覆:phoebepanpan 的帖子

用你個份量好D,不過好難唧因為之前用第二個份量就溶哂




大宅

積分: 2655


19#
發表於 12-10-25 23:48 |只看該作者

引用:50g+糖 100g+牛油 150g+低粉 先打滑牛油,

原帖由 phoebepanpan 於 12-10-21 發表
50g 糖
100g 牛油
150g 低粉
打滑即係點?


公爵府

積分: 27114

好媽媽勳章


20#
發表於 12-10-26 08:02 |只看該作者

回覆:kidicksonki 的帖子

由室溫牛油打起,至D牛油唔會完全黏實打蛋器,牛油變成近乎糊狀,淡色的




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo