想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 657


1#
發表於 11-9-21 13:59 |只看該作者
今年5月小 x ...(有流過啡, 但係最後8週都照唔到有BB)

(cyc. 28-32) 上個月係21號黎m
剛剛驗到淺線. 應好開心先係嫁.
但係...係我抺妹妹既時後抺到一下好次黎M前既物體(好淺好淺既啡色+透明)...好驚呀, 但係之後佢又冇流啡喎....點好呀??駛唔駛而家去睇醫生呀?

會唔好次上次咁又小 x 嫁........好驚呀


大宅

積分: 2520


2#
發表於 11-9-21 17:48 |只看該作者
如果你確定系有BB就要去睇e生啦!有時留一點啡都系正常,唔好持續就得了
不過就一定要好好休息唔好做粗重野,同埋食D安胎野啦甘先可以令個BB系你肚皮乖乖成長
美素又無貨啦,仲貴0坐添


大宅

積分: 3534


3#
發表於 11-9-21 17:54 |只看該作者

回覆:Bingo 了...但有點擔心

即刻打俾之前個e生約時間同開病假+bed rest唔好周圍去,食多d蛋同埋唔好咁緊張,加油!!!




大宅

積分: 4801


4#
發表於 11-9-21 17:55 |只看該作者
唔好咁擔心,上天會保佑妳和妳的BB,有懷疑就去看醫生,不要自己擔心心掛掛,對身體無益處,醫生的說話才可以令你放心的,take care!


男爵府

積分: 6108


5#
發表於 11-9-21 18:09 |只看該作者
休息多D就無事


大宅

積分: 2447


6#
發表於 11-9-21 18:15 |只看該作者

回覆:Kittymimi223 的帖子

快看醫生!呀媽話食花膠可以黏住呀B




大宅

積分: 4672


7#
發表於 11-9-21 18:28 |只看該作者
真係要多多休息...有流啡就吾好行太多...最好卧床架....你睇西醫, 西醫都係叫你休息多....同e生做吾到d乜幫你...都係要靠自己....


別墅

積分: 657


8#
發表於 11-9-21 19:02 |只看該作者

回覆:Bingo 了...但有點擔心

剛剛睇完醫生,我話好似有d流啡佢話冇野可以幫到我,佢話係好正常只係開左今曰同明天嘅假叫我係屋企休息下呀




別墅

積分: 657


9#
發表於 11-9-21 19:33 |只看該作者

回覆:Bingo 了...但有點擔心

各位Jm仲有問題想問唔知點個肚有d痛同個胸冇上次痛得唔緊要啦,係唔係有問題呀?




大宅

積分: 3534


10#
發表於 11-9-21 20:48 |只看該作者

引用:各位Jm仲有問題想問唔知點個肚有d痛同個胸

原帖由 Kittymimi223 於 11-09-21 發表
各位Jm仲有問題想問唔知點個肚有d痛同個胸冇上次痛得唔緊要啦,係唔係有問題呀?



...
樓主放鬆d休息下,上黎見JM初期徵狀人人,甚至每次陀都可能唔同,不如正面d諗下食咩養好身體同鼓勵下bb

點解個e生唔開埋星期五俾你休息ga,見JM通常休息成星期,你睇下可唔可以放埋星期五,加油吖




大宅

積分: 3747


11#
發表於 11-9-21 20:53 |只看該作者


大宅

積分: 3780


12#
發表於 11-9-21 22:17 |只看該作者
Kittymimi223 發表於 11-9-21 19:33
各位Jm仲有問題想問唔知點個肚有d痛同個胸冇上次痛得唔緊要啦,係唔係有問題呀?



...

我平時cycle28-32,今次bingo左,但day30就流啡,因為之前有keep住用紅綠d,所以一早已經知自己bingo唔係m到,所以見day30流啡就即刻睇中醫,一食完藥就冇再流,之後day36又再流,即刻又食返中藥,今次keep住食左成個星期,而家已停藥幾日都冇再流。所以如果你見唔妥,搵個相熟既ec食下安胎藥啦!
fyr, 我個肚都有好墜同間中有"腰腰"下既痛,醫生話子宮擴張緊所以痛都唔出奇,不過我初初bingo既時候個胸都冇平時黎m咁痛。
樓主你休息多啲啦,都有幫助架!

點評

akk2  我個情況同你一樣,都系去睇中醫,食左一個星期藥就無再留啡mouth:  發表於 11-9-21 23:35


別墅

積分: 657


13#
發表於 11-9-21 22:51 |只看該作者

回覆:Bingo 了...但有點擔心

Tks各位Jm我會休息多d

可能上次小x,今次好緊張同擔心一曰未照到有心跳都唔覚得係真嫁



點評

jocat102  我都係呀.......仲要今次我無咩唔舒服! 令我無咩實在既感覺  發表於 11-9-22 15:50


大宅

積分: 2520


14#
發表於 11-9-21 23:39 |只看該作者
回覆 Kittymimi223 的帖子

放松d,你有過小產就更加要多D訓系床度休息啊,最好唔好做家務添,生冷野同凍飲都唔好掂啦!屬于大補既湯水千奇唔好飲啊
美素又無貨啦,仲貴0坐添


別墅

積分: 657


15#
發表於 11-9-22 10:16 |只看該作者

回覆:Bingo 了...但有點擔心

請問乜野係大補嘅湯水呀?




別墅

積分: 757


16#
發表於 11-9-22 13:00 |只看該作者
看了醫生就放心啦,relax~多多休息~


別墅

積分: 657


17#
發表於 11-9-22 14:18 |只看該作者

回覆:Bingo 了...但有點擔心

就係睇左普通醫生,佢話係有少少啡係正常..冇野可以幫到我...佢只係叫我唔好咁緊張...




伯爵府

積分: 15407

畀面勳章


18#
發表於 11-9-22 14:28 |只看該作者
你不如食多d花膠啦~
d 人話對著床及養胎好好架~
我同你同一日來m,我而家1.2日就飲一碗~
加油呀~


別墅

積分: 657


19#
發表於 11-9-22 14:33 |只看該作者

回覆:Bingo 了...但有點擔心

下乜我地驗到bingo唔係已經代表著床成功咩?




大宅

積分: 4791


20#
發表於 11-9-22 14:48 |只看該作者
如果唔放心就直接去睇婦科醫生啦.. 不過真係無咩可以幫到手架..最多比一個星期假紙你休息. 小產後再有BB的壓力真係好大, 我都係過來人.. 好明.. 初初佗呢個囝時都係流啡早左去見醫生.. 前後訓左三個星期床. 放心啦.. 只要好好休息, 盡量保持心境平靜.. 對大人細佬都係最好的良藥.加油加油.
祝福你同BB健健康康

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo