想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16036


1#
發表於 11-9-22 13:07 |只看該作者
Pls refer to subject. Thanks!!


男爵府

積分: 6108


2#
發表於 11-9-22 13:36 |只看該作者
LAST DODO +14


伯爵府

積分: 16036


3#
發表於 11-9-22 13:41 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-22 13:36
LAST DODO +14

真係要等2個禮拜, 我睇個有啲文章話最快係6日... ..


男爵府

積分: 6108


4#
發表於 11-9-22 13:42 |只看該作者
回覆 littleT 的帖子

咁快..
其實我估係個個人唔同
有D可能到DAY 三十幾先驗先


伯爵府

積分: 16036


5#
發表於 11-9-22 13:56 |只看該作者
請問尼段期間(14裡)醫師可能把到喜脈呢?


大宅

積分: 4810


6#
發表於 11-9-22 14:08 |只看該作者

引用:請問尼段期間(14裡)醫師可能把到喜脈呢?

原帖由 littleT 於 11-09-22 發表
請問尼段期間(14裡)醫師可能把到喜脈呢?
喜脈同m既脈象好似,不可作準!m遲左先check會firm好多!祝bingo.




子爵府

積分: 13784


7#
發表於 11-9-22 14:23 |只看該作者
1) 有人dodo後10日check到,

2) 但dodo日未必=排卵日, 可能dodo咗, 丁丁仍留在女方体內, 1/2/3日後才遇見旦旦, so 經期不準的, dr會叫人last dodo + 14日check bingo

3) dodo後6日check??? impossible!! 就算真係check到, 都係之前dodo時已中

4) 聽聞中醫最快在有咗2-3個月時才把到"有喜"脈


男爵府

積分: 7674


8#
發表於 11-9-22 14:27 |只看該作者
點都14+ 啦, 黎m 唔使check, 唔黎就不如等多幾日check 先準


大宅

積分: 2552

畀面勳章


9#
發表於 11-9-22 16:38 |只看該作者
我都想快啲知結果......但都要忍到嚟m日先check
BB雞有書讀啦~


別墅

積分: 645


10#
發表於 11-9-22 17:30 |只看該作者
我第一胎要成十幾廿日先check到~初時仲以為自己唔中~一般都要排卵後10+先會check到!


大宅

積分: 1564


11#
發表於 11-9-22 17:32 |只看該作者

回覆 回覆:littleT的帖子

以我為例,十日就check到bingo了!但可能係剛巧又碰啱排卵期!



點評

totokingdom  即係day幾check到呀?  發表於 11-9-22 17:56


男爵府

積分: 6108


12#
發表於 11-9-22 17:56 |只看該作者
回覆 alison_0919 的帖子

咁快~~~~
咁呢10日有無徵狀ga?


大宅

積分: 4497


13#
發表於 11-9-22 17:58 |只看該作者
但我見倒clearblue o既digital 駭孕捧check倒1-2week o既pregnancy wor~~ 咁咪即係dodo (排卵日dodo) + 7日後check倒lor~??

仲有, 如排卵日dodo + 7日後 check倒bingo, 應該已經係醫生所講o既3w 了~~ 因為醫生佢地係由第一日來m 開始計~~~


伯爵府

積分: 16036


14#
發表於 11-9-22 21:26 |只看該作者
唉.... 尼段時間最難頂... 又唔可以body massage, 踩單車, hot yoga, ... 尼個心情好鬼忐忑.... 正正就係好多JM等待既心情..... mouth:


大宅

積分: 2403


15#
發表於 11-9-22 21:33 |只看該作者
littleT 發表於 11-9-22 21:26
唉.... 尼段時間最難頂... 又唔可以body massage, 踩單車, hot yoga, ... 尼個心情好鬼忐忑.... 正正就 ...
係呀,等得好辛苦.完全冇心機做嘢....


大宅

積分: 2761

畀面勳章


16#
發表於 11-9-22 23:20 |只看該作者

回覆:Dodo 之後, 最快可以幾時check到Bingo而唔需要等到M期時段.

我排卵後八日驗到




大宅

積分: 3643


17#
發表於 11-9-22 23:23 |只看該作者
回覆 joystin 的帖子

你好勵害吖, 請問你係咪day 14排egg架??


大宅

積分: 4497


18#
發表於 11-9-23 00:13 |只看該作者
回覆 joystin 的帖子

好勵害呀!


你係咪在排卵日dodo, 跟住8日後check 倒 bingo左~?


大宅

積分: 1564


19#
發表於 11-9-23 00:16 |只看該作者

回覆 回覆:bb_pig_bb的帖子

我係用clear blue digital驗到的!有發燒、發冷、同覺得有野頂住喉嚨咁!那時未知中左的!我day28驗到的!到day31時再找醫生cfm時,已是所謂的4week了,我現在就來7week了!我的cycle大約係28-30,你地可以參考一下!姐妹們,努力!




大宅

積分: 4497


20#
發表於 11-9-23 00:36 |只看該作者
回覆 alison_0919 的帖子

恭喜晒!!! =)

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo