想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2508


1#
發表於 11-9-22 23:26 |只看該作者
好唔開心. 六七月時我倆公婆都計畫話想生b...那個零月都較為勤力每個星期都有一兩次,到排卵期會多一次o既....但八月因家裡發生了些事,令到大家無心機做人住... 依家見到fb 朋友d bb,又諗吓自己幾時有, . 其實,我老公真係可以個幾兩個月唔do都得o果隻,可能早上做d辛苦工啦,所以返到來都無咩力同心情dodo呱! 而我其實有時覺得他唔係令我不太舒服,同佢講過,都有d用o既,所以只好互相體諒囉!


子爵府

積分: 11748


2#
發表於 11-9-23 02:43 |只看該作者
唔do唔會有的,除非你去做人工受孕

我覺得兩公婆間唔時都要有d情趣,有時女人都可以主動做d o野o既

唔開心都無補於事,積極d吧~~


侯爵府

積分: 21825


3#
發表於 11-9-23 07:40 |只看該作者

引用:好唔開心. 六七月時我倆公婆都計畫話想生b.

原帖由 best-horse 於 11-09-22 發表
好唔開心. 六七月時我倆公婆都計畫話想生b...那個零月都較為勤力每個星期都有一兩次,到排卵期會多一 ...
我明白,你覺得結果係你地兩個都期待,但過程又不如你意,好無奈,
如果大家都目標一致,咁總會有協調的空間的,think positive !!!
諗下有咩可以增進情趣或者plan 個short trip 試下



愛是恆久忍耐......

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo