想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1488


1#
發表於 11-9-22 23:47 |只看該作者
最快都要等到30/9即day18先開工,真係好想快d到下星期!有冇jm同我cycle一樣架,嚟互相支持下


大宅

積分: 1448


2#
發表於 11-9-22 23:55 |只看該作者

回覆:KGB123D 的帖子

Hello! 14/9 day 1, cycle 28 day, 預備今個weekend 開工!




大宅

積分: 1488


3#
發表於 11-9-23 00:12 |只看該作者
一齊努力,一齊bingo過版!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo