烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   2


男爵府

積分: 7380


1#
發表於 12-7-5 19:31 |只看該作者
用了唔夠3次,個爐就壞了,做完第一次光波開蓋翻轉食物再蓋上蓋個按電子感應制溫度和時間都無反應
但部機係有顯示,想打電話去德國寶問又叫我打去維修部,但電話一係唔通一係無人聽,只好再打去信用卡換領處,之前話一星期內有壞包換,我剛過一星期好在佢話這星期內都可以換,之前見到有人話好易壞,原來係真如果你地買了或換了德國寶光波爐頭果7日要用多些


伯爵府

積分: 18748

畀面勳章 環保接龍勳章


2#
發表於 12-7-5 20:28 |只看該作者
個用卡換嗰隻7L,係舊款.過咗7日,去番德X寶都唔知仲有無得換比你TIM!

我係買12L既,用咗幾個月,幾乎日日都用,無問題喎.


彩鑽殿

積分: 718550

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


3#
發表於 12-7-5 21:13 |只看該作者

回覆:新換光波爐壞了

我用左幾次都無事bor




大宅

積分: 3797


4#
發表於 12-7-5 21:47 |只看該作者


大宅

積分: 2719


5#
發表於 12-7-5 22:56 |只看該作者
你試試移動玻璃兜過少少位置,再將蓋合埋,睇下work唔work!因為部機如果嗰蓋合得唔好,啲掣冇反應,唔得就要攞去換或維修。


男爵府

積分: 7353


6#
發表於 12-7-5 23:07 |只看該作者
電氣呢樣野都要好唔好彩


男爵府

積分: 5824


7#
發表於 12-7-5 23:07 |只看該作者


子爵府

積分: 11945


8#
發表於 12-7-5 23:08 |只看該作者
7L?m


大宅

積分: 1394


9#
發表於 12-7-6 00:02 |只看該作者

回覆:新換光波爐壞了

今日換左銀灰版,明天試下先




複式洋房

積分: 170


10#
發表於 12-7-6 00:22 |只看該作者
我團購買7L冇問題喎,成日都繪添


侯爵府

積分: 23877

畀面勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 12-7-6 01:23 |只看該作者

回覆:新換光波爐壞了

我換左番黎玩過3次
暫時無事




伯爵府

積分: 18931

熱血勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 12-10-27 00:07 |只看該作者

回覆:新換光波爐壞了

信用咭換番嚟既質素係晤係差啲?




複式洋房

積分: 147


13#
發表於 12-10-27 00:11 |只看該作者

回覆:新換光波爐壞了




男爵府

積分: 5992


14#
發表於 12-10-27 00:24 |只看該作者
点解我禁1)溫度2)時間3)開始,跟住變左全部都係0?
因我吾見左說明書!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo