想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 5607


1#
發表於 11-9-22 01:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9408


2#
發表於 11-9-22 01:57 |只看該作者
回覆 seababy 的帖子

未必嘅..就算都唔會咁快黎啦!!!等多幾日睇下仲有冇紅色啦!!事事小心,有可能會BINGO架
耐心地等待成功


禁止訪問

積分: 5607


3#
發表於 11-9-22 07:15 |只看該作者

引用:回覆 seababy 的帖子 未必嘅..就算都唔會

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4497


4#
發表於 11-9-22 11:21 |只看該作者
本帖最後由 bbnboot 於 11-9-22 11:22 編輯

我聽人講過可以驗下排卵捧, (but not sure if true) 因為排卵捧係test黃體, 如果排卵日後仲仍然有黃體, bingo o既機會都幾大......

補充: 因為話如果bingo左後, 身體仍然需要produce黃體去support 個bb o既生長, 所以黃體會維持一段時間.....


大宅

積分: 1075


5#
發表於 11-9-22 15:53 |只看該作者
我都係排卵後第七日, 呢幾日好暈+想嘔, 上星期因病要食廣生數5日. 請問唔會唔影響受孕呢 ?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo