烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 619


1#
發表於 12-10-24 13:39 |只看該作者
如題, 謝謝指教


珊瑚宮

積分: 107221


2#
發表於 12-10-24 13:59 |只看該作者
電飯煲........百零蚊至八九千蚊都有

平平地,口碑好.....東芝啦

唔係度度有得賣
玩具萬歲!


珊瑚宮

積分: 107221


3#
發表於 12-10-24 14:04 |只看該作者
東芝珍珠煲交流區
http://www.baby-kingdom.com/foru ... &fromuid=572967
玩具萬歲!


複式洋房

積分: 369


4#
發表於 12-10-26 01:36 |只看該作者
Panasonic
http://www.panasonic.hk/ha/chinese/feature_161.aspx如果人少 ,這個正
但留意正常煮飯要成45 mins,不過煮出尼又真系好味好多,粒飯好似由裏面熟出來,好軟好糯
用快煮mode 都要20 多mins,效果亦不錯(當然無慢mode 咁好味,但也比一般西c㷛好味)






男爵府

積分: 7029


5#
發表於 12-10-26 12:32 |只看該作者

回覆:請問咩牌子電飯煲好用

啱啱都用匯豐信用咭換左, 比出面平啲300幾


珍珠宮

積分: 35568

大廚勳章


6#
發表於 12-10-26 14:38 |只看該作者
daidumdum 發表於 12-10-26 01:36
Panasonic
http://www.panasonic.hk/ha/chinese/feature_161.aspx如果人少 ,這個正
但留意正常煮飯要成45 ...
我之前都係用這款 .
不過 , 我不推薦它 .
火力只得 280W , 火力偏弱 :
如果想 d 飯淋身 d , 想落多 d 水 , 它的 快煮 mode 就會煲得較慢 , 半杯米 都要 35分鐘 .

另一個常見的問題係 , 它的火力 只能從下方的電熱板 升上來 .
沒有 側火 , 也沒有頂火 .

沒有頂火 就會有 "到汗水" 的問題 .
每餐飯 之後 還要幫它 倒掉 "到汗水" .
過程 很麻煩 , 先要拔除 電插頭 , 再把整個飯煲拿到 sink 盤 , 把整個飯煲 反轉 90° 來倒掉 "到汗水" .
搬運過程必須要小心翼翼 , 否則 好易把 "到汗水" 瀉到周圍都濕哂 !!!


智慧用思考照明宇宙 invite all people to the moment of εὕρηκα !

Walk like a bird / Sleep like a dog / Sit like a turtle ~
人生 gridlock ... mix & match ~
ご馳走様
bella, ciao! Hasta la vista, baby ~
暗物質= entropy@>光速度@<-273℃

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo