烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   7


珊瑚宮

積分: 107221


1#
發表於 12-10-24 21:11 |只看該作者
本帖最後由 fitfish 於 12-10-25 16:41 編輯

今日去巡視(賣飛佛)印尼店

比我到佢有3款礶頭牛油賣

三角嘜,金桶(價錢唔講啦,因佢賣得太平,我上次報料,害鬼死咗佢)

另佢有一款礶頭牛油,454g,紅色罐,賣好似.....$62(不是三角嘜紅罐,係有膠蓋的純紅罐,$62)

你地試過未?

地址....荃灣南豐對面,city bank隔離,細間個間
玩具萬歲!


伯爵府

積分: 17931

大廚勳章 畀面勳章


2#
發表於 12-10-24 23:25 |只看該作者
本帖最後由 kenstin 於 12-10-24 23:26 編輯

金桶幾錢?無睇到你上次報料


伯爵府

積分: 15600


3#
發表於 12-10-25 00:18 |只看該作者

回覆:曲奇發燒友,你地用過咁貴的牛油未?紅罐牛油....$62/454g一罐





小魔怪瞓著咗我先至有私人時間-_-#


水晶宮

積分: 50566


4#
發表於 12-10-25 00:25 |只看該作者
話時話...其實呢類礶頭牛油新唔新鮮架....

奶類製品唔係應該雪住好d咩.....


我上次見到有紙盒裝 processed cheese, 應該係入爐唔溶既...不過佢無放雪櫃我唔敢買.....


珊瑚宮

積分: 107221


5#
發表於 12-10-25 00:56 |只看該作者
kenstin 發表於 12-10-24 23:25
金桶幾錢?無睇到你上次報料
佢上次金桶454g,行貨,賣$38咋!點知一報料,佢就無得賣啦!


玩具萬歲!


珊瑚宮

積分: 107221


6#
發表於 12-10-25 01:03 |只看該作者
tammy2008 發表於 12-10-25 00:25
話時話...其實呢類礶頭牛油新唔新鮮架....

奶類製品唔係應該雪住好d咩.....

D曲奇友好追捧金桶架!

成廿年前,我在Sogo第一次見,放在雪櫃賣,唔記得好似廿幾三十蚊罐.買番來唔識用,開咗,水汪汪

咁,雪得幾雪,掉咗.

前後買過幾次,擺幾擺又係掉咗.


玩具萬歲!


珊瑚宮

積分: 107221


7#
發表於 12-10-25 01:15 |只看該作者
kenstin 發表於 12-10-24 23:25
金桶幾錢?無睇到你上次報料

金桶牛油每罐$38,算唔算平?(巳加批發資料)
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=4501099&fromuid=572967
玩具萬歲!


大宅

積分: 1853


8#
發表於 12-10-25 01:51 |只看該作者
回覆 kenstin 的帖子

金桶係咩樣,,我用超市一般牛油有什麼分別.


伯爵府

積分: 17931

大廚勳章 畀面勳章


9#
發表於 12-10-25 08:16 |只看該作者
我系美孚一間印尼店買過一次38,之後第二次去買就48,距話已經加左價,而且仲唔會再返貨,可能買既人唔多,睇來40蚊以下應該買唔到了


翡翠宮

積分: 82099

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


10#
發表於 12-10-25 08:25 |只看該作者

曲奇發燒友,你地用過咁貴的牛油未?紅罐牛油....$62/454g一罐

我一向都係用紅罐牛油。 最近買開 $40-$42。 未買過 $62。




珍珠宮

積分: 43943

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


11#
發表於 12-10-25 08:46 |只看該作者

引用: 今日去巡視(賣飛佛)印尼店比我到佢有3

原帖由 fitfish 於 12-10-24 發表
本帖最後由 fitfish 於 12-10-24 22:46 編輯

今日去巡視(賣飛佛)印尼店
即係邊到呀?
唔該
南豐對面有citibanlk咩???醒唔起。。。。。。住咗咁耐都唔知。。。



身體健康,生活愉快


珊瑚宮

積分: 107221


12#
發表於 12-10-25 10:53 |只看該作者
kenstin 發表於 12-10-25 08:16
我系美孚一間印尼店買過一次38,之後第二次去買就48,距話已經加左價,而且仲唔會再返貨,可能買既人唔多, ...
紅罐....金桶....又有乜唔同呀?

我第一次見紅罐咋!如果唔係佢同三角嘜,金桶擺埋一齊,我都唔識有件咁嘅野!
玩具萬歲!


珊瑚宮

積分: 107221


13#
發表於 12-10-25 10:55 |只看該作者
fanlee 發表於 12-10-25 08:46
即係邊到呀?
唔該
南豐對面有citibanlk咩???醒唔起。。。。。。住咗咁耐都唔知。。。

地鉄天橋,力生隔離

玩具萬歲!


珊瑚宮

積分: 107221


14#
發表於 12-10-25 10:56 |只看該作者
我又見印尼店有超大罐....金桶....可能有1公斤
玩具萬歲!


珊瑚宮

積分: 107221


15#
發表於 12-10-25 10:57 |只看該作者
simple430 發表於 12-10-25 08:25
我一向都係用紅罐牛油。 最近買開 $40-$42。 未買過 $62。

邊間$40-$42?
玩具萬歲!


珊瑚宮

積分: 107221


16#
發表於 12-10-25 11:00 |只看該作者
$62...???唔通佢打錯價?

佢三角,金桶 各 3xxg, 賣(衫草伍)

金桶係water貨
玩具萬歲!


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


17#
發表於 12-10-25 12:17 |只看該作者

回覆:曲奇發燒友,你地用過咁貴的牛油未?紅罐牛油....$62/454g一罐

金桶係咪只可整唧花曲奇咋



點評

fitfish  整面包都得  發表於 12-10-25 13:25
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


珊瑚宮

積分: 107221


18#
發表於 12-10-25 14:46 |只看該作者
simple430 發表於 12-10-25 08:25
我一向都係用紅罐牛油。 最近買開 $40-$42。 未買過 $62。

你罐紅罐係未....blue triangle...牌?如係,是三角嘜
玩具萬歲!


大宅

積分: 4028


19#
發表於 12-10-25 15:22 |只看該作者

引用:今日去巡視(賣飛佛)印尼店比我到佢有3

原帖由 fitfish 於 12-10-24 發表
本帖最後由 fitfish 於 12-10-24 22:46 編輯

今日去巡視(賣飛佛)印尼店



翡翠宮

積分: 82099

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


20#
發表於 12-10-25 16:22 |只看該作者

引用:Quote:simple430 發表於 12-10-25 08:25 我

原帖由 fitfish 於 12-10-25 發表
你罐紅罐係未....blue triangle...牌?如係,是三角嘜
係三角嘜
temp_photos.jpg



點評

fitfish  賣三草半  發表於 12-10-25 16:43

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo