想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2377


1#
發表於 11-9-20 15:13 |只看該作者
睇Bk jm 話飲紅棗水助補血,噤洗唔洗食埋紅棗渣呢?




大宅

積分: 1542


2#
發表於 11-9-20 15:55 |只看該作者
我淨係飲水咋,無食渣.


男爵府

積分: 6108


3#
發表於 11-9-20 15:57 |只看該作者
食都無壞,都有益架


大宅

積分: 2377


4#
發表於 11-9-20 16:11 |只看該作者

回覆:焗紅棗水飲,洗唔洗食埋紅棗渣呢?

我怕太補呢!我好易喉嚨痛啊!





大宅

積分: 3012


5#
發表於 11-9-20 21:45 |只看該作者

回覆:焗紅棗水飲,洗唔洗食埋紅棗渣呢?

籃棗好似冇咁燥架




子爵府

積分: 10538


6#
發表於 11-9-20 23:17 |只看該作者
加o的龍眼肉乾無咁燥o架!!!


男爵府

積分: 6137


7#
發表於 11-9-20 23:31 |只看該作者
點整?


子爵府

積分: 13298

BK Milk勳章


8#
發表於 11-9-20 23:36 |只看該作者
YY_2011 發表於 11-9-20 16:11
我怕太補呢!我好易喉嚨痛啊!

我都喺一飲紅棗水就喉嚨痛,但聽Djm話冇核紅棗冇咁熱氣


男爵府

積分: 9100


9#
發表於 11-9-20 23:49 |只看該作者
Ivy114 發表於 11-9-20 23:31
點整?
睡前用20粒去核紅棗放入保温壺, 加入滚水焗一晚, 第日當水飲, 我有時落少少花旗參無咁燥


男爵府

積分: 6137


10#
發表於 11-9-21 00:13 |只看該作者
回覆 gkk 的帖子

THX


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


11#
發表於 11-9-21 00:27 |只看該作者

引用:Quote:Ivy114+發表於+11-9-20+23:31+點整?

本帖最後由 siutreasure 於 11-9-21 05:24 編輯
原帖由 gkk 於 11-09-20 發表
睡前用20粒去核紅棗放入保温壺, 加入滚水焗一晚, 第日當水飲, 我有時落少少花旗參無咁燥
...

紅棗係補中養血,性溫,主要針對寒症,如果當時體質偏溫熱根本唔岩飲。

花其參清熱生津,補氣,性寒,假若當時體質偏寒,根本都唔岩飲,兩樣性質相反、功效根本唔一樣。

花其參配圓肉、紅棗配圓肉、紅棗配黨參、人參、北耆相信大家都聽過,但紅棗配花其參真係未聽過喔,請問jm你呢個組成既出處在那

各位服用任何中藥前,請向中醫師請教為宜


各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


12#
發表於 11-9-21 00:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+gkk+於+11-09-20+發表睡前用2

原帖由 siutreasure 於 11-09-21 發表
紅棗係補中養血,性溫,主要針對寒症,如果當時體質偏溫熱根本唔岩飲。

花其參清熱生津,補氣,性溫,假若 ...
Jm們如果想同時補氣可以加黨參、北芪或太子參。



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 9100


13#
發表於 11-9-21 01:01 |只看該作者
siutreasure 發表於 11-9-21 00:27
紅棗係補中養血,性溫,主要針對寒症,如果當時體質偏溫熱根本唔岩飲。

花其參清熱生津,補氣,性溫,假若 ...
紅棗燥, 花旗參清熱, 剛好中和, 八寶茶你有無飲過?


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


14#
發表於 11-9-21 01:16 |只看該作者
gkk 發表於 11-9-21 01:01
紅棗燥, 花旗參清熱, 剛好中和, 八寶茶你有無飲過?
邊個話你知八寶藥中既花其參係中和紅棗既燥
首先紅棗唔係燥

咁呢堆呢
係咩野中和咩野?
枸杞子、莲仁、甘草片、冰糖、花生仁、红花


各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 9100


15#
發表於 11-9-21 01:22 |只看該作者
紅棗性溫即係燥, 花旗參偏寒即係涼, 一燥一寒加埋難道是?


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


16#
發表於 11-9-21 01:42 |只看該作者
本帖最後由 siutreasure 於 11-9-21 05:18 編輯
gkk 發表於 11-9-21 01:22
紅棗性溫即係燥, 花旗參偏寒即係涼, 一燥一寒加埋難道是?

溫>>>熱>>>燥
響熱上面係程度上既分別
燥比熱較熱、熱比溫較熱
呢d我響第一科學習中醫其礎理論時已經學喇
紅棗係性溫
並唔係燥
你記住喇
兩樣係唔同架

其實中藥同一個功效都會有兩個唔同藥性
比如想養血而又體質偏熱
唔一定要用溫性既紅棗
可以用微寒既白芍

如果想補氣
偏寒者用人參、黨參、北耆
偏熱者用花其參
而太子參就較平和,性平既

氣血雙補通常紅棗配白芍、黨參

各位服用任何中藥前,請向中醫師請教為宜






各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


17#
發表於 11-9-21 01:44 |只看該作者
本帖最後由 siutreasure 於 11-9-21 01:50 編輯
gkk 發表於 11-9-21 01:22
紅棗性溫即係燥, 花旗參偏寒即係涼, 一燥一寒加埋難道是?

你仲未解埋其餘果六味
咁八寶茶又有咩野功效呢
邊幾味又寒
邊幾味又燥
咁邊味對邊味喔
我都好想聽下你既見解
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 9100


18#
發表於 11-9-21 02:02 |只看該作者
我又唔係黃6中醫, 邊有咁多見解, 以上係我自己飲過, 亦係好普通的飲料, 不過我又未見飲壞咗, 中醫學過一大堆藥理又如何, 中醫醫死人我有聽過


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


19#
發表於 11-9-21 02:37 |只看該作者
本帖最後由 siutreasure 於 11-9-21 02:42 編輯
gkk 發表於 11-9-21 02:02
我又唔係黃6中醫, 邊有咁多見解, 以上係我自己飲過, 亦係好普通的飲料, 不過我又未見飲壞咗, 中醫學過一大 ...

我見你頭先講八寶茶、花其參、紅棗;紅棗燥, 花旗參清熱, 剛好中和時雄辯滔滔,所以想向你請教下你既見解姐
其實係架,香港分註冊中醫、表列中醫,當中可能有黃綠中醫都唔定,所以你要小心d揀呀!
就係經常好多人以為中藥係普通既飲料姐,唔怕啦,亂咁配都得,其實呢個觀念真係好錯架,始終都係藥,而且是藥三分鐘,如果唔知自己體質亂飲,你表面可能未必即刻有問題架,所以最好搵個有註冊既中醫師請教下先飲囉!特別係單味飲反而冇野,如果自調複方就麻煩喇!

講到做醫生醫人喔,當然要有學識,需要學習啦,香港既註冊中醫每年都要去繼續進修同去講座儲學分,保持專業水準先可以keep到個牌架!唔通咩叉都唔識,響度亂黎、亂講好咩!其實中醫醫療事故中,好多時都唔係中醫醫死人,係藥房誤用另一種中藥,而果味中藥係毒藥,然後病人飲左,甚至有d無知既人拎人地張藥方去執,根本大家體質唔一樣、或藥房執錯、或病人唔識煲藥,因為好多有毒既藥就算炮製完都要先煎一段時間解毒,先落其他藥一齊煎。又唔係醫生採藥、執藥,真係唔關醫生事喔,要怪就怪香港既中醫藥監管唔夠完善啦!
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 9100


20#
發表於 11-9-21 02:41 |只看該作者
我覺得學中醫首先要學懂一個"謙"字及修養, 最怕學到少少皮毛就到處張揚

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo