烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   4


男爵府

積分: 9145


1#
發表於 12-10-25 13:59 |只看該作者
請問有冇jm可以教我煮茄汁意粉呀??


男爵府

積分: 8772


2#
發表於 12-10-25 17:00 |只看該作者
回覆 sara0901 的帖子

你想要乾炒定有汁呀?

先炒香洋蔥後再將烚好既意粉先落鑊炒下, 之後再加腸仔炒兩炒落茄汁, 小小糖同鹽, 粉量就要你自己試下先, 好易炒好簡單架咋! 睇下啱唔啱你吖!


公爵府

積分: 27587

熱血金章 畀面勳章


3#
發表於 12-10-25 18:10 |只看該作者
我會用十蚊買罐汁


寶石宮

積分: 434303

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 12-10-25 19:47 |只看該作者

回覆:茄汁意粉

我都會買日式既意粉汁, 煮熱就得, 金寶都出左喎, 一開就用得, 好方便





伯爵府

積分: 17955


5#
發表於 12-10-25 21:24 |只看該作者

回覆:茄汁意粉






男爵府

積分: 9145


6#
發表於 12-10-25 22:01 |只看該作者

回覆:茄汁意粉

成功左喇唔該哂您地呀
1351173644679.jpg


伯爵府

積分: 17307


7#
發表於 12-10-25 22:02 |只看該作者

回覆:TMC3012 的帖子





   每日都咁開心!!!


禁止訪問

積分: 54604

畀面勳章


8#
發表於 12-10-25 22:14 |只看該作者

引用:成功左喇唔該哂您地呀+

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 23500


9#
發表於 12-10-25 23:04 |只看該作者


珍珠宮

積分: 32370


10#
發表於 12-10-25 23:11 |只看該作者

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo