烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   3


大宅

積分: 3843


1#
發表於 12-9-16 18:41 |只看該作者
厚興愈記這間店子,每天總是排長龍。
半隻雞$48,全隻雞$70。
土雞配秘製醬汁,雞肉肥美,味道咸咸略帶麻油味,非常吸引。
myphoto.jpg




寶石宮

積分: 434303

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 12-9-16 20:24 |只看該作者

回覆:秘製手撕雞






侯爵府

積分: 20752

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3#
發表於 12-9-16 20:30 |只看該作者
本帖最後由 premum2006 於 12-9-16 20:30 編輯

半隻應該係$38?
(我喺大埔買)
放低自己,尊重別人
提升內蘊,不為別人為自己


大宅

積分: 3843


4#
發表於 12-9-16 20:49 |只看該作者

回覆:premum2006 的帖子

Oh!...不好意思,按錯價錢。妳那處也是排長龍嗎?





禁止訪問

積分: 2479


5#
發表於 12-9-16 20:55 |只看該作者

回覆:秘製手撕雞

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


民房

積分: 19


6#
發表於 12-9-16 21:09 |只看該作者
屯門果間唔好食,會唔會荃灣好食D


珊瑚宮

積分: 119923


7#
發表於 12-9-16 21:42 |只看該作者

回覆:秘製手撕雞

我以為旺角街市果間76元一只,38元半只




彩鑽殿

積分: 718550

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


8#
發表於 12-9-16 22:02 |只看該作者


伯爵府

積分: 18961

畀面勳章


9#
發表於 12-9-16 22:30 |只看該作者

引用:半隻應該係$38?(我喺大埔買)

原帖由 premum2006 於 12-09-16 發表
本帖最後由 premum2006 於 12-9-16 20:30 編輯

半隻應該係$38?
請問大埔邊度呀?



日本の平安を祈ります


侯爵府

積分: 20752

好媽媽勳章 醒目開學勳章


10#
發表於 12-9-16 22:55 |只看該作者
catmummum 發表於 12-9-16 22:30
請問大埔邊度呀?
大元街巿
放低自己,尊重別人
提升內蘊,不為別人為自己


伯爵府

積分: 18961

畀面勳章


11#
發表於 12-9-16 23:44 |只看該作者

引用:Quote:catmummum+發表於+12-9-16+22:30+請

原帖由 premum2006 於 12-09-16 發表
大元街巿
Thks!好味的嗎?近邊個位傢?



日本の平安を祈ります


侯爵府

積分: 20752

好媽媽勳章 醒目開學勳章


12#
發表於 12-9-16 23:51 |只看該作者
catmummum 發表於 12-9-16 23:44
Thks!好味的嗎?近邊個位傢?
我覺得幾好味自己一次可以食哂半隻
喺街巿好入
近燒焟檔


點評

catmummum  Thks!  發表於 12-9-17 00:57
放低自己,尊重別人
提升內蘊,不為別人為自己


瑪瑙宮

積分: 132981

畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


13#
發表於 12-9-17 02:15 |只看該作者

回覆:秘製手撕雞





點評

happy00u00   Hope to try it!  發表於 12-9-17 09:25
好可惜,一直以為好深既緣分,原來好淺-節錄<野豬.黃子華> »


大宅

積分: 3316


14#
發表於 12-9-17 09:34 |只看該作者
間間都不同價錢, 各自有優惠 ..


珍珠宮

積分: 34865

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章


15#
發表於 12-9-17 11:42 |只看該作者
食過2次熱食.....一次凍食
朋友話凍食好味.....

但我like 熱食...
多數晚餐食蒸熱佢...好麻香... 好味d
前面是絕路~希望在轉角


大宅

積分: 3843


16#
發表於 12-9-17 12:18 |只看該作者

回覆:mimichong 的帖子

我未試過熱食喎!等我下次試下吖!




大宅

積分: 3843


17#
發表於 12-9-17 12:18 |只看該作者

回覆:mimichong 的帖子

我未試過熱食喎!等我下次試下吖!




伯爵府

積分: 15053


18#
發表於 12-9-17 15:37 |只看該作者
我都試過,好味﹗


男爵府

積分: 5166


19#
發表於 12-9-17 17:45 |只看該作者
回覆 GarlicBread2 的帖子

Hi, 請問荃灣店係邊度 ??

點評

BabyChristy  近楊屋道街市, 蘭香斜對面  發表於 12-9-17 17:57


象牙宮

積分: 239620


20#
發表於 12-9-17 18:02 |只看該作者
本帖最後由 333s 於 12-9-17 18:03 編輯
GarlicBread2 發表於 12-9-16 21:09
屯門果間唔好食,會唔會荃灣好食D

厚興愈記 屯門 那里有?
想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo