烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2088


1#
發表於 12-10-25 13:49 |只看該作者
岩岩做完手術,除左粥仲有乜係食得!
我日日食豬肉粥好(掛)

Bk 媽媽介紹下




寶石宮

積分: 434303

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 12-10-25 19:49 |只看該作者

回覆:手術後食乜好

節瓜, 排骨, 菜芯, 蒸有鱗既魚, 唔好落咁多豉油, 果陣日日煮比c6, 望到都覺得悶




大宅

積分: 2088


3#
發表於 12-10-25 22:05 |只看該作者

回覆:TMC3012 的帖子

多謝你分享

我係個頭都開刀,所以就有顏色都不怕
哈哈

不過埋口就痕死

Anyway.thanks for sharing




寶石宮

積分: 434303

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 12-10-25 22:12 |只看該作者

回覆:手術後食乜好

我c6都係頭開刀, 不過見到少少條線, 介下口一遲啲可以燉下野啦





男爵府

積分: 5581


5#
發表於 12-10-25 22:21 |只看該作者
回覆 pig_pig517 的帖子

你飲唔飲魚湯? 可以煲石唇魚湯


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


6#
發表於 12-10-25 22:21 |只看該作者
pig_pig517 發表於 12-10-25 13:49
岩岩做完手術,除左粥仲有乜係食得!
我日日食豬肉粥好(掛)
開完刀千祈5好飲魚湯,5係學我甘有肉芽
魚湯應該拆線後先好飲,個時我日日飲牛旁茶+紅棗(去核)或者桂圓, 雞...花膠都5好甘快煲
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo