想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1299


1#
發表於 11-9-7 16:41 |只看該作者
今個CYCLE好奇怪, DAY 9 就驗到有哈哈笑, 但係體温一直冇升

今日去睇中醫, 佢話我仲未排卵, 之前驗到係因為我的PH升左ONLY. 叫我繼續CHECK

有冇人好似我咁呀... 連CLEARBLUE 都唔可以做準, 點算呀


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


2#
發表於 11-9-7 16:52 |只看該作者
fifikong 發表於 11-9-7 16:41
今個CYCLE好奇怪, DAY 9 就驗到有哈哈笑, 但係體温一直冇升

今日去睇中醫, 佢話我仲未排卵, 之前驗 ...
佢話你既LH高峰之嘛
冇話你一定排緊卵架
你要配合埋體溫、分泌去睇架
再唔係咪去攪醫生照u/s睇下粒卵幾大而估計下幾時排囉

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 1299


3#
發表於 11-9-7 19:03 |只看該作者
回覆 siutreasure 的帖子

係呀就係咁. 我已經有分泌但係只係温度就冇升高mouth:


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


4#
發表於 11-9-7 19:05 |只看該作者

引用:回覆+siutreasure+的帖子 係呀就係咁.++我

原帖由 fifikong 於 11-09-07 發表
回覆 siutreasure 的帖子

係呀就係咁. 我已經有分泌但係只係温度就冇升高 ...
排卵日係体溫跌,排完先升番喔!




各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 1458


5#
發表於 11-9-7 19:12 |只看該作者
回覆 fifikong 的帖子

我7月都係咁呀, 有哈哈笑, 但體溫一直無升, 量體溫最準


男爵府

積分: 9408


6#
發表於 11-9-7 21:14 |只看該作者
回覆 siutreasure 的帖子

我上次做iui紅d有線後第二日就去醫生度照,本來好大個粒卵冇咗,個醫生就話排咗出黎了,之後中午就做iui ,我第二日早上量體溫都冇升溫,iui 第4日先升溫我都唔知點解??當然最後iui失敗咗啦!!
耐心地等待成功


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


7#
發表於 11-9-7 21:17 |只看該作者

引用:回覆+siutreasure+的帖子 我上次做iui紅d

原帖由 Kit_ming 於 11-09-07 發表
回覆 siutreasure 的帖子

我上次做iui紅d有線後第二日就去醫生度照,本來好大個粒卵冇咗,個醫生就話排咗出 ...
你有冇問醫生點解呀



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 9408


8#
發表於 11-9-7 21:18 |只看該作者
回覆 hellobaby1978 的帖子

咁你幾時先dodo,升咗先dodo?
耐心地等待成功


大宅

積分: 1299


9#
發表於 11-9-8 08:51 |只看該作者
回覆 Kit_ming 的帖子

係呀, 升個日DODO

不過今日又有哈哈笑啦


大宅

積分: 1299


10#
發表於 11-9-8 08:55 |只看該作者
回覆 hellobaby1978 的帖子

係呀原來真係要睇體温


大宅

積分: 1299


11#
發表於 11-9-8 08:56 |只看該作者
回覆 siutreasure 的帖子

我有哈哈笑個日體温真係升左


男爵府

積分: 9408


12#
發表於 11-9-8 10:09 |只看該作者
回覆 siutreasure 的帖子

無問呀?因為醫生從來都冇叫我量髒溫,我諗照旦旦係最準掛
耐心地等待成功


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


13#
發表於 11-9-8 10:11 |只看該作者

引用:回覆+siutreasure+的帖子 我有哈哈笑個日

原帖由 fifikong 於 11-09-08 發表
回覆 siutreasure 的帖子

我有哈哈笑個日體温真係升左
應該有哈哈笑(排卵日)係跌,排完先升喔



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


14#
發表於 11-9-8 10:12 |只看該作者

引用:回覆+siutreasure+的帖子 無問呀?因為醫生

原帖由 Kit_ming 於 11-09-08 發表
回覆 siutreasure 的帖子

無問呀?因為醫生從來都冇叫我量髒溫,我諗照旦旦係最準掛 ...
下次有機會再見呢個醫生問下佢,你交左學費架嘛



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 1299


15#
發表於 11-9-8 17:48 |只看該作者
回覆 siutreasure 的帖子

我今日體温係跌左, 希望今次係真啦. 不過紅D得好淺線.


別墅

積分: 546


16#
發表於 11-9-18 16:04 |只看該作者
我都係一日有哈哈笑咪做野,
但第二日體溫跌,
而且又無咗哈哈笑
都唔知點
我老公就話,有哈哈笑咪即係有排囉
???


男爵府

積分: 6108


17#
發表於 11-9-18 17:18 |只看該作者

回覆:Awong1214 的帖子

我都係有哈哈笑果日開工
唔通又被騙了 >.




珍珠宮

積分: 48611

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


18#
發表於 11-9-18 17:37 |只看該作者

引用:回覆+siutreasure+的帖子 我今日體温係跌

原帖由 fifikong 於 11-09-08 發表
回覆 siutreasure 的帖子

我今日體温係跌左, 希望今次係真啦. 不過紅D得好淺線. ...
我同你一樣。體溫今日跌。紅d變淺~你幾時dodo黎呀?




禁止訪問

積分: 7068


19#
發表於 11-9-18 17:53 |只看該作者

回覆:原來有哈哈笑都未必係排卵

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 48611

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


20#
發表於 11-9-18 18:59 |只看該作者

引用:我今個cycle都係好怪!16-17號紅d有色及有

原帖由 sweetyasmin 於 11-09-18 發表
我今個cycle都係好怪!16-17號紅d有色及有哈哈笑,但體溫冇跌,都唔知點好,唯有17號do左先,今日18號紅d冇 ...
我都系16號晚有哈哈笑。17號紅d愈黎愈淺。18號早上跌溫。希望明早升溫




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo