想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6108


1#
發表於 11-9-17 23:20 |只看該作者
如題...謝謝!


男爵府

積分: 8442


2#
發表於 11-9-17 23:38 |只看該作者

回覆:我想問..做運動如跑步,或者焗桑拿,會唔會影響著床/受孕過程

我都想知呀!




男爵府

積分: 6108


3#
發表於 11-9-17 23:42 |只看該作者
回覆 焦糖 的帖子

我都好想知,,..


伯爵府

積分: 18000

畀面勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 11-9-18 00:13 |只看該作者
我覺得適量運動反而可幫助著床及大大提高受孕機會,我係一個超級好例子。

唔好太過敏及緊張,呢度好多JM都係好緊張,搞到好似乜都唔做得,人唔郁,反而降低機會,減低新陳代謝及血液循環。

至於桑拿就唔太清楚,因為本身桑拿有一定程度風險,唔係人人受得~~





男爵府

積分: 6108


5#
發表於 11-9-18 00:21 |只看該作者
回覆 rosaki 的帖子

真的嗎!!!
桑拿我平時不嬲都焗開~
係唔知呢幾日好唔好焗,怕有影響
但如果話紅氣循環好D會有幫助,咁桑拿都應該有幫助WO


大宅

積分: 1584


6#
發表於 11-9-18 00:22 |只看該作者
以本人經驗而談, 跑步肯定唔會!我未有前成日跑步, 唔係求其十幾分鐘嗰隻, 係跑個幾二小時嗰隻!(因為我係練開跑馬拉松的)

不過當我未知自己有咗時, 我仲記得某日跑步唔係好夠氣, 好似辛苦咗好多咁!後來我先發現自己bingo 咗!後來我都諗︰我成日跑步點解冇"鄧"番出黎?咁都中咗?


男爵府

積分: 6108


7#
發表於 11-9-18 00:24 |只看該作者
回覆 sweetybean 的帖子

哈哈,我都係怕會唔會"鄧"出黎....如果係咁,我就唔理的啦,繼續跑步!!!


大宅

積分: 1584


8#
發表於 11-9-18 00:35 |只看該作者
回覆 bb_pig_bb 的帖子

唔會"鄧"啦!哈哈!

講真, 適當的運動係保持身體健康的!乜運動都做下就ok~

我呢個case 好經典的, 我同c6 sweet完, 我都一定去廁所屙番晒丁丁出黎, 唔想整污糟底底, 我都冇計日子, 有mood就sweet 囉~仲跑步跑得咁辛苦, 我都冇諗住會中呀!


男爵府

積分: 6108


9#
發表於 11-9-18 00:39 |只看該作者
回覆 sweetybean 的帖子

你就好啦...恭喜你呀!宜家BB出左世未呀
我都好想會BINGO.....
好似越恨既人..就越難...


大宅

積分: 2335


10#
發表於 11-9-18 00:45 |只看該作者
我有打開羽毛球,問過醫師,佢話得。
最緊要係開完工唔好落床,瞓到天光。
跟住,都叫我如常生活,輕輕鬆鬆,開開心心,游水、蒸浴,佢都話OK。


男爵府

積分: 6108


11#
發表於 11-9-18 00:47 |只看該作者
回覆 JgB 的帖子

噢...我對上一次落左床拎D野...唔知係咪咁失敗左...
好的,咁我如常去焗桑拿!!!


大宅

積分: 2335


12#
發表於 11-9-18 00:52 |只看該作者
sweetybean 發表於 11-9-18 00:35
回覆 bb_pig_bb 的帖子

唔會"鄧"啦!哈哈!

醫師都話"心情"好重要。就係要輕鬆先得。
我有個姐妹,佢結咗婚7年,做咗IUI 3次都失敗,本應已BOOK咗幾個月後做IVF。
最後喺新年期間自然BINGO咗。佢都話係叠埋心水諗住做IVF,所以心情輕鬆,咁就中了。



男爵府

積分: 6108


13#
發表於 11-9-18 00:54 |只看該作者
回覆 JgB 的帖子

但我好難放鬆好情呀...好難唔去諗...
我想知IVF即係咩?


大宅

積分: 2335


14#
發表於 11-9-18 00:56 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-18 00:47
回覆 JgB 的帖子

噢...我對上一次落左床拎D野...唔知係咪咁失敗左...

我之前都會做完之後,出去睇電視同上網架。
唔緊要啦,依家知道都未遲,我哋就聽話跟住做。


男爵府

積分: 6108


15#
發表於 11-9-18 00:57 |只看該作者
回覆 JgB 的帖子

嗯,,下次一定唔郁,訓天光!!!!


大宅

積分: 1584


16#
發表於 11-9-18 00:58 |只看該作者
回覆 bb_pig_bb 的帖子

我個bb的預產期係12月中, 而家差不多七個月了, 我對上個次跑步係四月中, 就係個次超辛苦!跟住知道有咗都冇跑步到而家~ 諗住生完後坐埋月先再動工跑步收身!

其實我呢胎係意外有咗, 所以初頭有咗時好多野都"拿手唔成世"!產檢又唔知點搞, 搵fd介紹的醫生又話好full!個時好徬徨!不過呢d都過去了, 而家等bb出世囉~

其實我好多身邊朋友都係成日想要bb, 但搞極都係唔中, 有d 朋友仲睇中醫食咗半年都唔得; 其實一定要心情放鬆, 千祈唔好成日諗住我幾時有, 唔得又好唔開心......其實我見好多人都係咁, 心情真係會影響的!你保持番適量運動, 心情開朗, 我相信好易會有bb的!講真, 我衰到個時仲有食煙, 日日飲凍野, 飲食唔均衡架, 但都有機會bingo, 而家都成日擔心唔知對bb有冇影響, 但都冇得諗番轉頭了!所以我覺得心情係重要一環, 你放鬆d , 身體各樣機能都會運作得好好的!我預祝你快d 陀龍bb呀~


大宅

積分: 2335


17#
發表於 11-9-18 01:02 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-18 00:54
回覆 JgB 的帖子

但我好難放鬆好情呀...好難唔去諗...

好明白你嘅感受,你試咗幾耐呀?
IVF係人工受孕。


男爵府

積分: 6108


18#
發表於 11-9-18 01:03 |只看該作者
回覆 sweetybean 的帖子

我覺得我既心情真係比呢件事攪到好DOWN...身體又唔好..

我知道的啦,順其自然,我可以做的,就只係養好身體,就算真係有左,咁BB出世時都可以健康D嘛
希望...希望..好快到我啦

BTW,好快12月啦,你要加油!!! 生個肥肥白白既BB!!!


男爵府

積分: 6108


19#
發表於 11-9-18 01:03 |只看該作者
回覆 JgB 的帖子

試左半年到啦
哦...係唔係好貴的?


大宅

積分: 1584


20#
發表於 11-9-18 01:08 |只看該作者
回覆 bb_pig_bb 的帖子

咪係囉, 你為咗呢件事搞到心情down晒, 真係唔會易中架!你信我啦, 你不要成日想住要中要bingo, 我知係好難, 但真係只有靠你自己去調節心情的!
我有朋友做咗一次私家ivf就中咗, 成十萬蚊噃!你只要諗, 你如果放鬆心情等中的話, 就慳咗十萬蚊!
你一係睇多d 笑片, 同d fd出黎行下街食下tea, 假期行下山跑下步, 總之乜都唔好諗, 之後或者會有奇蹟的!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo