烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   7


男爵府

積分: 9328


1#
發表於 12-10-24 00:45 |只看該作者
本帖最後由 bullbull1 於 12-10-24 21:22 編輯

今個晚上用鐵板炒咗個烏冬比兩個小朋友做晚餐~~其實部機買咗好耐,次次都只係普通燒烤,從未試過用黎做鐵板燒,原來好好玩㗎~~



哩部機係有兩塊板,一塊有坑,一塊平面。我就係用咗平面嗰塊做鐵板燒~~

加埋蠔油+少許糖+少許雞粉+少許老抽,食得~~



香噴噴 好好味,炒得好乾身,好似出面街個啲

點評

tempooo    發表於 12-10-25 01:14
yanyan-mummy    發表於 12-10-24 19:58
cat囝    發表於 12-10-24 09:21
Tonks    發表於 12-10-24 07:56
我是以前的會員bullbull(哈哈...即係開朝原老),不過事隔太耐已經唔記得個密碼喇,唯有再新account啦~~


珍珠宮

積分: 33316


2#
發表於 12-10-24 00:52 |只看該作者

回覆:自家炒鐵板烏冬~~好玩又好味~~




伯爵府

積分: 18914

好媽媽勳章


3#
發表於 12-10-24 01:00 |只看該作者

回覆:自家炒鐵板烏冬~~好玩又好味~~






伯爵府

積分: 15600


4#
發表於 12-10-24 01:18 |只看該作者

回覆:自家炒鐵板烏冬~~好玩又好味~~




小魔怪瞓著咗我先至有私人時間-_-#


伯爵府

積分: 17272

畀面勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 12-10-24 01:56 |只看該作者


男爵府

積分: 6615


6#
發表於 12-10-24 02:36 |只看該作者


大宅

積分: 2905


7#
發表於 12-10-24 02:46 |只看該作者

回覆:自家炒鐵板烏冬~~好玩又好味~~




大宅

積分: 3216


8#
發表於 12-10-24 03:32 |只看該作者
回覆 bullbull1 的帖子

好正呀!
但係想問下會唔會整到間屋好大陣味??我成日都想咁,就係怕有味!


公爵府

積分: 27148


9#
發表於 12-10-24 04:32 |只看該作者

回覆:自家炒鐵板烏冬~~好玩又好味~~






禁止訪問

積分: 17272


10#
發表於 12-10-24 05:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12300

2018復活節勳章


11#
發表於 12-10-24 06:07 |只看該作者

回覆:bullbull1 的帖子




男爵府

積分: 9328


12#
發表於 12-10-24 06:40 |只看該作者
debbie123 發表於 12-10-24 03:32
回覆 bullbull1 的帖子

好正呀!
啲味唔算好勁,可接受~~
我是以前的會員bullbull(哈哈...即係開朝原老),不過事隔太耐已經唔記得個密碼喇,唯有再新account啦~~


琥珀宮

積分: 150437

畀面勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 12-10-24 07:33 |只看該作者

回覆:自家炒鐵板烏冬~~好玩又好味~~



我相信,真正在乎我的人,是不會被別人搶走的。無論是友情,還是愛情。

當你長大,你慢慢學會幾件事情:有些人不必理會,無論他說什麼,
做什麼,多麼幼稚,又多麼討厭,真的不需要在乎。

有些人永遠成不了你的敵人,不必抬舉他,這種人太看得起自己了,以為拼命攻擊你,
傷害你,就能夠被你所恨。


水晶宮

積分: 61529

大廚勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


14#
發表於 12-10-24 08:51 |只看該作者

回覆:bullbull1 的帖子

自家做



為咗見到黃先生個為食樣~誓要煮好每一餐飯~ 黃先生食得開心~黃師奶煮得用心


琥珀宮

積分: 174211

親子達人勳章 畀面勳章


15#
發表於 12-10-24 08:55 |只看該作者

回覆:自家炒鐵板烏冬~~好玩又好味~~






複式洋房

積分: 217


16#
發表於 12-10-24 09:04 |只看該作者


伯爵府

積分: 19191


17#
發表於 12-10-24 09:20 |只看該作者

回覆:自家炒鐵板烏冬~~好玩又好味~~






侯爵府

積分: 24760


18#
發表於 12-10-24 09:20 |只看該作者


男爵府

積分: 8410


19#
發表於 12-10-24 09:23 |只看該作者

回覆:自家炒鐵板烏冬~~好玩又好味~~

正到冇朋友啦


大宅

積分: 4955


20#
發表於 12-10-24 10:28 |只看該作者

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo