烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


公爵府

積分: 25856


1#
發表於 12-10-25 13:15 |只看該作者
請問你地怎樣煮薯蓉?

要素食, 要簡單, 請指教, 謝謝!


大宅

積分: 1869


2#
發表於 12-10-25 14:22 |只看該作者

引用:請問你地怎樣煮薯蓉?要素食,++要簡單,++請

原帖由 donald63 於 12-10-25 發表
請問你地怎樣煮薯蓉?

要素食, 要簡單, 請指教, 謝謝!
薯仔洗淨連皮一開四切開,隔水蒸或放入水煮熟,去皮趁熱加牛油盬適量調味,用叉弄散成蓉。不用牛油用菜油,要落油才滑!




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo