烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6197


1#
發表於 12-10-25 09:35 |只看該作者
整咗咸牛肉包, 好難食, D味SO到想, 我係用炒香嘅洋葱粒+罐頭咸牛肉+黑椒.
請問有冇落錯料?


子爵府

積分: 11980

醒目開學勳章 畀面勳章


2#
發表於 12-10-25 09:52 |只看該作者
kam2007kam 發表於 12-10-25 09:35
整咗咸牛肉包, 好難食, D味SO到想, 我係用炒香嘅洋葱粒+罐頭咸牛肉+黑椒.
請問有冇落錯料? ...
我用罐頭咸牛肉加mozzarella芝士碎~ 好正


伯爵府

積分: 17005


3#
發表於 12-10-25 10:12 |只看該作者

回覆:請教: 咸牛肉饀麵包

唔關餡事,問題係你喜歡吃咸牛肉與否,我c6 鐘意食,我只加用來炒蛋,佢都愛死,我就一d都唔欣賞,因為我唔食覺得好騷,點整都唔食。

自煮有快樂


男爵府

積分: 6197


4#
發表於 12-10-25 10:13 |只看該作者
回覆 龍婆 的帖子

我用長城牌, 平時用嚟煮餸都唔覺咁SO, 就算蛋牛治都接受到, 唔通同洋葱錯配?



男爵府

積分: 6197


5#
發表於 12-10-25 10:17 |只看該作者
回覆 lovingsleep 的帖子

我一向都食咸牛肉, 喺街買嘅蛋牛治/咸牛肉包我都有食, 但用嚟焗包包就係第一次, 咬咗一吓已經想嘔.


伯爵府

積分: 17005


6#
發表於 12-10-25 10:18 |只看該作者

引用:回覆+lovingsleep+的帖子 我一向都食咸牛

原帖由 kam2007kam 於 12-10-25 發表
回覆 lovingsleep 的帖子

我一向都食咸牛肉, 喺街買嘅蛋牛治/咸牛肉包我都有食, 但用嚟焗包包就係第一次, ...
咁又奇喎

自煮有快樂


子爵府

積分: 10379

牛年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


7#
發表於 12-10-25 10:57 |只看該作者

回覆:kam2007kam 的帖子

我都係街食咸牛肉三文治好好食。 會不會咸牛肉牌子問題?!

大比 比比 bb 係2月13日出咗世, 體重有3.97kg :-P :-P 2月19日-3.935kg 7月27日-(出咗1隻牙仔下R1)&轉身:扒->平 8月13日-8.360kg](身長67cm; 頭圍43.3cm)(出咗2隻牙仔下R1,L1)&轉身:爬爬-有時縮起個肚 11月27日-8.560kg(上3, 下3)拍手, give me five


男爵府

積分: 6197


8#
發表於 12-10-25 11:28 |只看該作者
回覆 totoro 的帖子

我見茶檔都係用長城牌, 都唔知點解, 下次試吓用芝士唔用洋葱.


水晶宮

積分: 61529

大廚勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


9#
發表於 12-10-25 11:34 |只看該作者
kam2007kam 發表於 12-10-25 09:35
整咗咸牛肉包, 好難食, D味SO到想, 我係用炒香嘅洋葱粒+罐頭咸牛肉+黑椒.
請問有冇落錯料? ...
我估係因為你唔係咁like 食牛呢~因為canned food 嗰d唔覺so 架我~
為咗見到黃先生個為食樣~誓要煮好每一餐飯~ 黃先生食得開心~黃師奶煮得用心


大宅

積分: 3404


10#
發表於 12-10-25 11:56 |只看該作者
我就無炒香洋葱粒,剩係切粒加罐頭咸牛肉,都O.K呢!


子爵府

積分: 11980

醒目開學勳章 畀面勳章


11#
發表於 12-10-25 12:00 |只看該作者
kam2007kam 發表於 12-10-25 10:13
回覆 龍婆 的帖子

我用長城牌, 平時用嚟煮餸都唔覺咁SO, 就算蛋牛治都接受到, 唔通同洋葱錯配?
我用Libby's既咸牛肉, 但價錢較貴, 但就好好食~

點評

kam2007kam  依隻真係好貴噃.  發表於 12-10-25 17:05

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo