烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   8


大宅

積分: 3960

畀面勳章 陪月勳章


1#
發表於 12-10-22 15:41 |只看該作者
我好鍾意食芒果布甸, 但自己整極都唔滑, 仲好似好粉咁, 點解呢 ? 我已經係用忌廉奶整架啦! 效果都係唔得點解呢? 請教教我吖!


男爵府

積分: 9515


2#
發表於 12-10-23 19:26 |只看該作者

回覆:Ah_B 的帖子

我用花奶整




大宅

積分: 3960

畀面勳章 陪月勳章


3#
發表於 12-10-24 09:51 |只看該作者

引用:我用花奶整 +

原帖由 黯然銷魂 於 12-10-23 發表
我用花奶整
請問你係待凍左先落花奶,還是熱的時候已加花奶呢?


男爵府

積分: 8034


4#
發表於 12-10-24 11:49 |只看該作者

回覆:點樣整芒果布甸先會滑 d 呀?

凍落因為熱落花奶個布甸會酸酸地架





水晶宮

積分: 50566


5#
發表於 12-10-24 11:58 |只看該作者
Ah_B 發表於 12-10-24 09:51
請問你係待凍左先落花奶,還是熱的時候已加花奶呢?
一定要凍架...

同埋唔好用 cream, 用鮮奶 / 花奶仲好d ~


男爵府

積分: 7802

畀面勳章


6#
發表於 12-10-24 12:25 |只看該作者
Ah_B 發表於 12-10-22 15:41
我好鍾意食芒果布甸, 但自己整極都唔滑, 仲好似好粉咁, 點解呢 ? 我已經係用忌廉奶整架啦! 效果都係唔得點 ...

你可參考吓我做法

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=4789173


大宅

積分: 3960

畀面勳章 陪月勳章


7#
發表於 12-10-24 16:12 |只看該作者
回覆 angel31 的帖子

唔該晒大家呀, 等我返去再試下先

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo