烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   16


子爵府

積分: 12743


1#
發表於 12-10-19 14:03 |只看該作者
學校旅行,第一次係食埋中午先返,想試下整飯糰,因為貪凍左味道都OK,但我想前一晚整定,請問整好係放入雪櫃第二朝就直接拎去,定係整好後放係室溫就OK?


大宅

積分: 3413


2#
發表於 12-10-19 15:38 |只看該作者

回覆:急~求飯糰保存方法

我諗即日朝早整會好啲喎,過夜放雪櫃第二日啲飯會乾左唔好食,過夜放室温仲要擺到中午先食驚變壞。
早啲起身整啦,其實都好快啫,煮好飯畢出嚟用把扇撥下都好快凍晒〜




子爵府

積分: 12743


3#
發表於 12-10-19 16:45 |只看該作者
minihk12586 發表於 12-10-19 15:38
我諗即日朝早整會好啲喎,過夜放雪櫃第二日啲飯會乾左唔好食,過夜放室温仲要擺到中午先食驚變壞。
早啲起 ...
吓~要一早起身整架?我平時已唔係入廚之人,返學日子已經要6:30起,即係要成5:30起身?我怕返到公司會遊魂!

我諗我無咁偉大LA, 或者改整第二樣算....


子爵府

積分: 11799


4#
發表於 12-10-19 18:07 |只看該作者

回覆:急~求飯糰保存方法

唔好放雪柜,會變乾變硬好難食
我用食物盒放室温,第二日食都ok
不過餡料唔好太多醬,會出水





大宅

積分: 1993


5#
發表於 12-10-19 23:02 |只看該作者
1次整多D焼飯団、冰左
食時DING番


禁止訪問

積分: 491


6#
發表於 12-10-20 09:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4503


7#
發表於 12-10-20 11:29 |只看該作者

引用:同埋睇下你入邊包咩,如果易變壞O既野盡量吾

原帖由 kilomama 於 12-10-20 發表
同埋睇下你入邊包咩,如果易變壞O既野盡量吾好選用
甘包咩好?


男爵府

積分: 5774


8#
發表於 12-10-20 13:59 |只看該作者

回覆:急~求飯糰保存方法

飯團d飯使唔使落醋?你地通常放乜函?




大宅

積分: 3635


9#
發表於 12-10-20 14:58 |只看該作者
本帖最後由 ranirani 於 12-10-20 14:58 編輯

我每星期整一次飯團比阿仔帶返學做lunch.我會早一晩洗定珍珠米,一杯米加一杯水多小小,好彩我個電飯㷛有時間掣(好似麵包機咁)。

早十五分鐘起身,將D飯放落隻大碟度攪鬆,加壽司醋,吹一陣,然後剪定保鮮紙,用飯團模整型及包紫菜(中間放自掣肉鬆),每個用保鮮紙包好再入保鮮盒就okay了。

我叫過佢食果陣先包紫菜會好味好多,但係亞仔唔so我

點評

jenniferkwok    發表於 12-10-20 23:22


禁止訪問

積分: 491


10#
發表於 12-10-20 17:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1993


11#
發表於 12-10-20 22:32 |只看該作者
回覆 yuenwa 的帖子

飯団不要加酢的


子爵府

積分: 12743


12#
發表於 12-10-20 23:19 |只看該作者
maggie92 發表於 12-10-19 18:07
唔好放雪柜,會變乾變硬好難食
我用食物盒放室温,第二日食都ok
不過餡料唔好太多醬,會出水
即係早一晚整都OK?係米D飯凍左先包呢?定係熱個時包左攤返凍再入盒呢?

我諗住放肉鬆做餡料,都唔敢放蟹柳TIM, 怕有水


子爵府

積分: 12743


13#
發表於 12-10-20 23:21 |只看該作者
2akachan 發表於 12-10-19 23:02
1次整多D焼飯団、冰左
食時DING番

公園無得DING WOR....


大宅

積分: 1993


14#
發表於 12-10-20 23:31 |只看該作者
jenniferkwok 發表於 12-10-21 00:21
公園無得DING WOR....
5係、出門前DING。。。


子爵府

積分: 12743


15#
發表於 12-10-21 10:16 |只看該作者

引用:Quote:jenniferkwok+發表於+12-10-21+00:21

原帖由 2akachan 於 12-10-20 發表
5係、出門前DING。。。
哦!乜原來咁都得架!
今晚整聽日食係米唔使放冰格放下面ok?
Thx




大宅

積分: 1993


16#
發表於 12-10-21 10:29 |只看該作者
jenniferkwok 發表於 12-10-21 11:16
哦!乜原來咁都得架!
今晚整聽日食係米唔使放冰格放下面ok?
Thx
焼飯団~不過可能無GUM好味!


子爵府

積分: 12743


17#
發表於 12-10-21 10:50 |只看該作者

引用:Quote:jenniferkwok+發表於+12-10-21+11:16

原帖由 2akachan 於 12-10-21 發表
焼飯団~不過可能無GUM好味!
Oh!
其實我個飯糰只有飯同肉鬆,諗緊,今晚整,攤涼左入盒就咁放室溫係米ok!




大宅

積分: 1993


18#
發表於 12-10-21 11:10 |只看該作者
jenniferkwok 發表於 12-10-21 11:50
Oh!
其實我個飯糰只有飯同肉鬆,諗緊,今晚整,攤涼左入盒就咁放室溫係米ok!



...
天気冷的話OK。。


珍珠宮

積分: 44652


19#
發表於 12-10-21 12:10 |只看該作者
2akachan 發表於 12-10-20 22:32
回覆 yuenwa 的帖子

飯団不要加酢的

哇? 原來做飯團不用加酢, 又學到野啦! 片岡太太, 咁米煮好後要唔要加鹽調味?


大宅

積分: 1993


20#
發表於 12-10-21 13:04 |只看該作者
bobosweet 發表於 12-10-21 13:10
哇? 原來做飯團不用加酢, 又學到野啦! 片岡太太, 咁米煮好後要唔要加鹽調味?
...
如果係D材料包入面、飯団成形時加塩

如果係MIX D材料+飯、不須調味(視乎什魔
飯団


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo