烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 3293


1#
發表於 12-10-24 13:48 |只看該作者
尋日第一次用麵包機(係億世通買)

但做出來... 好實
似scone 多過似包

個型形狀亦好不規則...起哂角咁...

但味道都ok 既...

想問大定知唔知係咪發酵唔夠?

因為我加哂d 野落去之後佢攪攪下我見佢好似唔夠水... 打開左佢個蓋加水....

同埋我想問做普通的白麵包可以用奶代替水嗎?


好多唔識, 請各位指教下我~~thx thx^^

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo