想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 4134


1#
發表於 11-3-26 17:44 |只看該作者
我今個cycle搵咗蘇醫生做iui,雖然我期望唔大,但始終比咗舊錢出黎,我都想今次可以中嘅!請問其他jm有無搵過蘇醫生做過iui呢?


別墅

積分: 839


2#
發表於 11-3-27 20:43 |只看該作者
我試了2次IUI,之後OK了!


子爵府

積分: 13784


3#
發表於 11-3-28 12:11 |只看該作者
其實HK的不育醫生唔多, 而且人夾人+每位jm身体皆同, 放心信任醫生吧!!

我也看過他, 很nice很風趣, 我遲多幾個cycle都會揾佢試natural iui.

祝一切如願!!!


大宅

積分: 4134


4#
發表於 11-3-28 12:47 |只看該作者
cicima,
你係連續兩個月做,定係隔咗一個月先做第二次?仲有你有無返去打輔助針呢?打嘅時候蘇醫生有無幫你照陰照睇下d卵子排出黎呀?你bingo果次有幾多粒卵子呢?唔好意思,太多問題,希望可以解答,thanks!

mapp2009,
我覺得佢都ok,雖然我期望唔高,但個心都想中嘅!


大宅

積分: 1192


5#
發表於 11-3-28 14:50 |只看該作者
史迪仔:
我記得我第一次有BB時跟你在BK傾過下計,去年我經歷過小產而家再有BB,都係睇緊DR. SO,我地都有些緣喎!祝你順利!健康!等你好消息!


大宅

積分: 1239


6#
發表於 11-3-28 15:42 |只看該作者
我上星期四去睇dr. so, 佢一幫我照陰超, 就話我有多囊.....

不過我返屋企睇咗d有關資料, 我未算嚴重, 加上我未到30, 未打算做iui

希望dr. so幫到我啦, 佢係幾風趣的, 加上幫我做抺片時我幾乎係冇感覺, 我覺得佢手勢好好!


大宅

積分: 4134


7#
發表於 11-3-28 19:03 |只看該作者
ANNYwwc,
恭喜你呀!你都係Dr. So幫你bingo?你係自然bingo定做iui?我都係做咗iui等緊派彩,我真係無乜期望,但都想有奇蹟嘅!

estherevalam,
加油呀!Dr. So會幫到我地架!


大宅

積分: 2938


8#
發表於 11-4-12 00:55 |只看該作者
我係蘇醫生幫我接生架, 我開刀, 條疤痕好靚, 我見我D FD開刀條疤痕好粗, 但蘇醫生手勢真係好好~GOOD


大宅

積分: 1778


9#
發表於 11-5-16 09:59 |只看該作者
我想問蘇醫生做iui大約幾錢架?
佢係男 or 女醫生呀?
通常第幾日要開始搵佢呢?


大宅

積分: 1239


10#
發表於 11-5-20 16:27 |只看該作者
回覆 STWHO 的帖子

你好,
雖然我唔係搵dr. william so做 iui, 不過我而家睇緊佢, 佢係男醫生嚟的, 不過放心, 睇症時一定有姑娘在場,

我第一次睇佢果日, 係我cycle的d16, 因為打算照卵子, 照到可以打埋破卵針,
點知check到的係, 我有多囊卵巢, 跟住開始另一cycle. dr. so就開排卵丸我食, 同埋, 約我d3 & d21返去抽血化驗

到d12, 照到我有2粒成熟的卵子, 當日打埋破卵針,

今日係d25, 我等緊派彩, 希望 dr so幫到我!


大宅

積分: 1778


11#
發表於 11-5-20 17:12 |只看該作者
回覆 estherevalam 的帖子

等你好消息呀...希望你一次bingo啦

咁你成個iui過程用左幾錢呀?


大宅

積分: 1239


12#
發表於 11-5-23 17:39 |只看該作者
回覆 STWHO 的帖子

STWHO, 我只係喺dr so度食葯&打針 & 照u/s 咋, 冇做iui ^^


禁止訪問

積分: 668


13#
發表於 11-9-6 12:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo