想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   1


男爵府

積分: 5093


1#
發表於 11-9-3 18:16 |只看該作者
請問用哈哈笑成功的jm,大家係見到哈哈笑即刻開工嗎?
有時哈哈笑會出現兩日,應該第一曰還是第二曰開工?
排卵曰前開工---生女機會大
排卵曰當日開工--- 生仔機會大
咁見到哈哈笑即係排卵前定當日?
哈哈笑只係快排卵?會唔會剛排出都有哈哈笑?




男爵府

積分: 5093


2#
發表於 11-9-3 18:24 |只看該作者

回覆:mimicat@home 的帖子

我已經被紅d,同哈哈笑玩到頭暈,請有經驗的mama分享
Thanks




大宅

積分: 2278


3#
發表於 11-9-3 23:26 |只看該作者

回覆:有無jm用哈哈笑成功bingo

我都想知!




大宅

積分: 3534


4#
發表於 11-9-4 09:31 |只看該作者

回覆:有無jm用哈哈笑成功bingo

印象中我係哈哈笑出現個日、第3日有交功課,跟住bingo左





大宅

積分: 2278


5#
發表於 11-9-4 23:25 |只看該作者

引用:印象中我係哈哈笑出現個日、第3日有交功課

原帖由 Icsy0613 於 11-09-04 發表
印象中我係哈哈笑出現個日、第3日有交功課,跟住bingo左
咁咩時間用哈哈笑check係最好呢?




男爵府

積分: 5093


6#
發表於 11-9-5 06:47 |只看該作者

回覆:Icsy0613 的帖子

想請問最後生左囝囝定囡囡?




大宅

積分: 1369


7#
發表於 11-9-5 12:15 |只看該作者
我係哈哈笑出現果2日交功課, 跟住 bingo 了!!!


男爵府

積分: 5093


8#
發表於 11-9-5 22:52 |只看該作者

回覆:kk327 的帖子

咁請問各位可否分享係哈哈笑出現日開工的話,生仔定女呢?想統計一下結果作參考,thanks




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo